Сирне щастя Роббі

07.02.2006
Сирне щастя Роббі

Любитель сиру Роббі Уїльямс.

      Роббі Уїльямсу не раз пропонували знятися в рекламі. Звісно, не безкоштовно, а за дуже й дуже пристойні гонорари. Наприклад, будинок «Келвін Кляйн» дуже наполегливо кликав поп-зірку стати «обличчям» нової колекції спідньої білизни для «справжніх чоловіків». Однак незважаючи на таке підходяще для солодкоголосого улюбленця жінок із іміджем мачо гасло Роббі відмовився, хоча й ставиться до «КК» з великою симпатією. Що вже й казати про інші, менш звабливі пропозиції. Зрештою «круті» марки вже втратили надію зробити Роббі своїм рекламним «обличчям» і просто перестали звертатися до нього з такими пропозиціями.

      І, як виявилося, дарма. Бо саме зараз співак «визрів» і таки наважився стати зіркою не лише сцени, а й реклами. Мабуть, коли в «Келвіна Кляйна» дізналися, на що саме проміняв їх «справжній мачо», то довго качалися по підлозі від сміху. Річ у тім, що Уїльямс тепер рекламує... сир.

      Як повідомляє британська газета «Сан», днями поп-виконавець підписав контракт iз мережею ресторанів «Чізкейк Фекторі» й тепер сяятиме своєю відомою білозубою усмішкою на рекламних плакатах закладу. Як зізнався журналістам співак, взяти участь у цій сирній авантюрі він погодився винятково через пристрасть до кисломолочних виробів. У дитинстві маленький Роббі цієї продукції на дух не переносив, але, виборсавшись із перехідного віку, раптом запалав до сирів-кефірів шаленою любов'ю. Тепер ладен їсти сир в усіх його варіантах зранку до вечора і розбирається в сортах, як справжній експерт. До речі, на постерах «Чізкейк Фекторі» Уїльямс не тільки усміхається, а й уплітає смачнючі чіз-кейки.