«Плейбой» без голої натури

05.01.2006

      Популярний у всьому світі американський ілюстрований журнал для чоловіків «Плейбой» видаватимуть також в Індії, але без фото оголених жінок і, можливо, під іншою назвою, повідомляє газета «Інтернешнл геральд трибюн». Генеральний директор видавництва «Плейбой ентерпарайсиз» Крісті Хефнер повідомила, що індійське видання «Плейбоя» буде зосереджуватися на стилі життя заможних людей, поп-культурі, житті зірок шоу-бізнесу, моді, спорті, але не буде «класичним «Плейбоєм», яким його знають у всьому світі. Американські видавці вирішили піти на «такі жертви» з огляду на те, що в Iндії стрімкими темпами зростає середній клас і спостерігається великий інтерес до популярних західних видань. Крім того, ця країна є другим у світі ринком збуту друкованої періодичної продукції за розмірами (після Китаю). Кількість потенційних читачів «Плейбоя» в Індії сягає 200 млн. осіб. Ринок реклами в друкованих виданнях Індії оцінюють у 1,5 млрд. доларів на рік.

      Попри те що Індія є батьківщиною «Камасутри» та має відоме з давніх часів еротичне мистецтво, сучасне індійське суспільство залишається дуже консервативним у питаннях еротики та сексу. Скажімо, донедавна в індійських фільмах навіть були заборонені сцени з поцілунками. А нещодавно поліція закрила в місті Мадрас нічний клуб лише на тій підставі, що в ньому були помічені молоді люди, які цілувалися.

      Цікаво, що «пуританський «Плейбой» матиме в Індії чималу конкуренцію, бо тут уже розпочали виходити друком інші західні видання подібного профілю, як-то місцевий часопис Man's World («Чоловічий світ») та британський «Максім».