У «янголи» беруть не всіх

15.11.2005
У «янголи» беруть не всіх

Кароліна Куркова хоч і без крил, але все одно неперевершена. (РЕЙТЕР.)

      Якби «Вікторіяз сікрет» не було, її слід би було вигадати. І не лише тому, що жінки (не кажучи вже про чоловіків) просто обожнюють білизну від цієї фірми, а й тому, що «ВС» уміє зробити з представлення своїх колекцій справжнє свято. Та що там представлення — навіть реклама від «Секрету Вікторії», як перекладається з англійської назва компанії, викликає не роздратування, а лише приємні емоції. По-перше, у ній завжди беруть участь найкращі, найкрасивіші і, звісно, найсексуальніші топ-моделі світу. По-друге, постають вони перед глядачами не просто в розкішній нижній білизні, а в образі янголів — зі «справжніми» крилами й ніжними, геть янгольськими поглядами... Але одна справа — дивитися на цю красу по телевізору й зовсім інша — бачити її безпосередньо перед очима. Тож тим щасливчикам, які потрапили на традиційний показ нової колекції «Вікторіяз сікрет», що проходив днями у державному Арсеналі Нью-Йорка, можна тільки позаздрити.

      Шоу довгоногих красунь з ангельськими крилами стало десятим в історії бренду «ВС». Уже традиційно в ньому брали участь головні «обличчя» компанії: Тайра Бенкс, Жизель Бюндхен, Кароліна Куркова, Наомі Кемпбелл. Вийшла на подіум, декорований у стилі дитячої кімнати (величезні плюшеві ведмедики з надписами Sexy Little Bear, дитячі кубики, подарункові коробки тощо) і ще одна постійна модель «Секрету Вікторії» — як завжди незрівнянна Хайді Клум. І, незважаючи на те, що супермодель фактично недавно народила другу дитину, виглядала вона просто блискуче. До слова, дівчата, дефілюючи на височезних підборах, демонстрували не лише декоровані кристалами «Сваровськи» та коштовними камінчиками ліфчики-трусики, а й «верхній» одяг, якщо, звісно, так можна назвати оздоблені пір'ям міні-спіднички та атласні корсети з блискітками і лелiтками. Гостей шоу також розважали музиканти Кріс Ботті, Сіл та Ріккі Мартін.

      «Колись, коли ми тільки започатковували традицію таких шоу, умовити манекенниць узяти в ньому участь було дуже важко, — розповідає директор з маркетингу «Вікторіяз сікрет» Ед Разек. — Вони просто не знали, куди їх запрошують. Але відтоді я не можу згадати хоч одного випадку, щоб модель, яку ми запросили до участі в нашому шоу, відмовилася». Ще б пак! Тепер навіть найвідоміші й найдорожчі манекенниці, мабуть, раді «засвітитися» серед янголів «Вікторіяз сікрет» і безкоштовно. Однак тепер уже керівництво фірми перебирає «кадрами». Адже потрапити до когорти обраних і заслужити честь одягти великі пухнасті крила можуть тільки найкращі.