Запах Феміди

29.07.2005
Запах Феміди

Ніккі Тейлор.

      Моделька Ніккі Тейлор потрапила у вельми неприємну ситуацію. Ніккі, схоже, доведеться довго судитися з косметичною компанією Irene Group and Fortune Hills International з американського штату Теннесі. Річ у тім, що ця фірма, не попросивши дозволу (та що там — навіть не повідомивши!) у манекенниці, почала використовувати її фото в рекламі своєї продукції, зокрема, парфумерії. Проблем тут фактично дві: по-перше, Ніккі не отримує від цього жодних коштів, хоча можна не сумніватися в тому, що прибутки компанії після появи на її біг-бордах зображення Тейлор значно зросли. Адже ця топ-модель, яка чотири роки тому дуже постраждала в автокатастрофі й буквально з того світу поверталася до активного життя й роботи (на подіум, щоправда, більше так і не вийшла, але з фотографами плідно співпрацює й зараз), в Америці дуже популярна, тим паче у «глибинці».

      Але навіть небажання компанії перераховувати їй відсотки з реклами не обурило Ніккі так, як факт використання її фото (ці знімки колись з'являлися у знаменитому каталозі «Спортс Іллюстрейтед») у популяризації саме парфумерної продукції. Ще б пак, адже незабаром міс Тейлор випускає у продаж власні парфуми Begin («Почни» або «Починаю»), і тепер дуже непокоїться, чи не сплутають покупці «її» аромат із запахом від Irene Group. А цього Ніккі дуже б не хотілося ще й тому, що над своїми парфумами вона довго і старанно працювала. «Я ж не Брітні й не Джей Ло, які випускають парфуми як зірки. Я — просто Ніккі Тейлор, ділова жінка й самотня мати. Тому я дуже добре знаю, чого хочуть звичайні жінки», — каже модель.