Ями до півметра: Канівська об’їзна дорога потребує негайного ремонту

05.08.2020
Ями до півметра: Канівська об’їзна дорога потребує негайного ремонту

Канівська об’їзна дорога у жахливому стані. (Фото із ФБ.)

У Каневі термінового капітального ремонту потребує об’їзна дорога.
 
 
На Черкащині її називають найгіршою в області.
 
 
Тут суцільні ями, чимало з яких сягають до півметра.
 
 
«Капітальний ремонт цієї дороги є особливо важливим для нашого міста, яке вважають українською Меккою і куди щороку приїжджають тисячі туристів не лише з Черкащини та всієї України, а й із-за кордону», — розповідає «Україні молодій» депутат Черкаської обласної ради від ВО «Черкащани» Володимир Братаніч. 
 
Він каже, що надіслав до народного депутата України Олександра Скічка та голови Черкаської облдержадміністрації Романа Боднара депутатське звернення щодо капітального ремонту автомобільної об’їзної дороги державного значення  Кременець — Біла Церква — Ржищів — Канів — Софіївка, на ділянці км 519+736 — км 523+336.
 
За його словами, сучасна добротна об’їзна дорога — це не лише безпека руху і життя людей, а ще й інвестиційна привабливість міста, області, країни. У Каневі ж уже понад п’ять років вантажний транспорт практично не може об’їхати місто у зв’язку з тим, що дорожнє покриття згаданої траси є аварійно небезпечним. 
 
«Ця об’їзна дорога будувалася ще у 2003 році нашвидкуруч, і наразі вона справді у жахливому стані. Уявіть тільки, там є ями по 30-40 сантиметрів. Тож робити там ямковий ремонт немає сенсу, треба тільки капітальний», — додає депутат Канівської районної ради Микола Фесенко.
 
Він називає цю дорогу найгіршою не лише на Канівщині, а й на всій Черкащині. Каже, легковиком там уже не проїхати.
 
А ситуація ускладнюється ще й тим, що той шлях остаточно добивають вантажівки, вщерть завантажені щебенем, які рухаються з Богуславського кар’єру до Золотоноші, де нині триває капітальне будівництво траси «Київ—Дніпро». Таких вантажних авто за добу проходить до 160. 
 
«Зрозуміло, що їм через Канів найближче, але ж нам від того не легше. Бо ті вантажівки по 50-60 тонн не лише доруйновують залишки об’їзної, вони вбивають iще й наші міські дороги», — обурюється Микола Григорович.
 
Більше того, наголошує, вантажівки розбили вже й нову дорогу, яка йде через Канівську ГЕС, бо рухаються ще й по ній.
 
«Від того, що об’їзна, а це кілометрів із п’ять дороги, у жахливому стані, — потерпають і зазнають збитiв не лише наші підприємства, фірми, від цього страждають і жителі міста. Бо вантажівки зі щебенем уночі йдуть через міський житловий мікрорайон Костянець, де круті повороти та узвози. І як це небезпечно, коли по них рухається перевантажений траспорт! Для мiста це справжня біда», — говорить міський голова Канева Ігор Ренькас. 
 
Він наголошує, що міська влада Канева зверталася з листами про цю проблему до уряду та до свого народного депутата від «Слуги народу» Олександра Скічка. Останній, мовляв, запевнив, що в цьому році дорогу буде відремонтовано.
 
Як зазначає депутат Черкаської обласної ради Володимир Братаніч, на капітальний ремонт об’їзної канівської дороги необхідно 144 мільйони гривень. 
 
«На капремонт об’їзної вже виготовлена проєктно-кошторисна документація, а торік у вересні було навіть проведено тендер на ремонтні роботи, знайдено підрядника. Проте в цьому році фінансування так і не було виділено. І все зупинилося», — говорить Володимир Братаніч.
 
Проте депутат Канівської районної ради Микола Фесенко уточнює, що в переліку робіт «Великого будівництва» канівської об’їзної дороги також немає.