Їздіть єврозалізницею!

11.10.2003
Їздіть єврозалізницею!

      Для реклами немає заборонених тем, і фривольно повестися з монаршою особою для «адвертайзингу» також не проблема. На біг-бордах, які з'явилися в Бельгії на початку жовтня, літня королева Великої Британії Єлизавета II зображена в найвідомішому сексуальному образі молодої Мерилін Монро. Її величність вбрана в сукню, що роздувається знизу, ноги відтак оголені майже до стегон, і стоїть Єлизавета саме в такій позі, як американська акторка на відомій фотографії.

      За даними сайту Ananova.com, ідея поставити королеву на вентиляційну решітку з рекламною метою спала на думку компанії «Євростар», що здійснює залізничне сполучення між Лондоном, Парижем і Брюсселем. Єлизавета II в такому пікантному вигляді має покращити продаж квитків у напрямку з бельгійської столиці до англійської. Крім того, ця реклама, за задумом, має намір через зухвалість підкреслити неабияку індивідуальність залізниці «Євростар».

      Тим часом королівський експерт Брайан Хоуї у своєму коментарі впевнений: Її Величність аж ніяк не зрадіє від подібної її експлуатації. «Я ніколи не чув про щось подібне раніше. Це дико позбавлено смаку», — каже Хоуї. А загалом у Букінгемському палаці не налаштовані на різку відсіч рекламним зухвальцям: наближені до монархині «залишають все на суд публіки, чий смак також можна перевірити за відношенням до цих плакатів».