Кличко пообіцяв до кінця року відкрити Шулявський шляхопровід для авто

08.10.2019

Автомобільний рух столицею через величезну кількість автотранспорту ніколи не приносив особливого задоволоення водіям, особливо в години пік ранково-вечірнього автоапокаліпсису.
 
Олії у вогонь додає й фундамендальна реконструкція сумнозвісного Шулявського шляхопроводу, що перетинає чи не найбільшу автотранспортну артерію міста — проспект Перемоги.
 
Тож заява цими днями мера Києва Віталія Кличка, що рух Шулявським мостом столична влада планує відкрити наприкінці цього року, вочевидь додала оптимізму як киянам, так і гостям столиці.
 
А затягнувся ремонт шляхопроводу, який закрили з 17 березня цього року на довгострокову реконструкцію, через банальний... саботаж! «Нарешті буде вирішено питання знесення 5-го цеху заводу «Більшовик», де мають зробити один зі з’їздів із нового моста. Ми два роки вели переговори з Фондом держмайна щодо цього приміщення. Нам називали купу причин, які гальмували розв’язання ситуації. Утім нещодавно парламент ухвалив новий закон про приватизацію. І це дає нам можливість напряму домовлятися з заводом, і ми це робимо. Так що додатковий з’їзд із Шулявського шляхопроводу буде! Але спочатку ми відкриємо рух мостом», — сказав Кличко.
 
Очільник столиці також наголосив, що будівництво фактично нового шляхопроводу триває, незважаючи на невелику паузу, що була: там продовжать встановлювати металеві конструкції — основу нового мосту.
 
Кличко зазначив, що проєкт реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві передбачає будівництво дворівневої розв’язки у формі неповного листка конюшини — моста з трьома з’їздами.
 
Нагадаємо, що цей проєкт було обрано на засіданні Містобудівної ради Києва з-поміж десятка інших. У результаті реконструкції пропускна спроможність шляхопроводу, що матиме довжину у 158 м і шість смуг руху, збільшиться на 20%. Сам міст виготовлять зі спеціального металевого сплаву, вкритого антикорозійним покриттям. Загальна вартість реконструкції складає 830,12 млн грн.