Злітаємо разом: як надважкі вантажі надихнули «Авіалінії Антонова» на створення нової технології

27.09.2019
Злітаємо разом: як надважкі вантажі надихнули «Авіалінії Антонова» на створення нової технології

Коли є вільний час між польотами, «Руслани» відпочивають удома.

Компанія «Авіалінії Антонова», яка є одним iз провідних світових операторів важкого транспортного літака Ан-124-100 «Руслан», за допомогою спеціалістів конструкторського відділу держпідприємства «Антонов» розробила, впровадила й успішно випробувала технологію завантаження надвеликих авіаційних двигунів виробництва компанії Rolls-Royce у спеціальній тарі.
 
 
Замовник залишився дуже задоволений отриманим результатом. Про це «УМ» повідомив директор авіапідприємства ДП «Антонов» Михайло Харченко.
 
 
За його словами, у першому півріччі цього року валовий дохід компанії «Авіалінії Антонова» зріс у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на 19,2%, а чистий прибуток — на 31,5%.
 
Збільшення обсягів продажу зумовлено розширенням географії збуту авіатранспортних послуг завдяки відкриттю іноземних комерційних представництв «Авіаліній Антонова» у Стенстеді (Велика Британія) та Х’юстоні (США) та залученню торгових агентів у різних регіонах світу.
 
Успішна праця співробітників у комерційній та маркетинговій сфері є результатом проведеного розширення та омолодження колективу відділення організації авіаперевезень, що почалося кілька років тому.
 
«За цей час молодь набула досвіду, напрацювала базу замовників і виходить на запланований рівень продажу», — говорить Михайло Харченко.
 
На даний час «Авіалінії Антонова» за допомогою компанії-агента в місті Лейпциг (Німеччина) виконують замовлення для потреб NATO. Близько 10 генеральних торгових агентів рекламують її послуги в різних регіонах світу, скорочуючи дистанцію між авіакомпанією та потенційними замовниками.
 
«Така структура є достатньою для задоволення потреб ринку, і подальше розширення кількості представництв навряд чи призведе до значного підвищення обсягів продажу. До цього висновку свого часу прийшов наш конкурент — авіакомпанія «Волга-Днєпр», яка вимушена була скорочувати персонал або навіть закривати регіональні представництва, що працювали за межею рентабельності», — розповів Михайло Харченко.
 
У січні-червні цього року «Авіалінії Антонова» збільшили кількість рейсів на 13,6% до 251 рейсу. За цей же період приріст нальоту досяг 15,5%, або понад 3 тисячі годин. При цьому ринок вантажних авіаційних комерційних перевезень ставить перед компанією нові технічні завдання.