Популярність американської моделі зросла в рази після витівки в купальнику на фіналі Ліги чемпіонів

12.06.2019

Американська модель Кінсі Воланскі зізнається, що витівка на фіналі Ліги чемпіонів у Іспанії зробила їй непогану рекламу, адже кількість її фолоуверів в «Інстаграмі» буквально підскочила в 10 разів: із 300 тисяч до 3 мільйонів.
 
Просидівши 5 годин у відділку іспанської поліції, дівчина дійшла висновку, що цей вчинок став чи не найрозумнішим у її не надто довгому житті, адже, за оцінками експертів, Воланскі заробила на цій атракції 3,8 млн фунтів.
 
Нагадаємо, під час проведення фіналу ЛЧ на футбольне поле вибігла модель у досить відвертому купальнику, тим самим зупинивши гру і внісши своєю з’явою певний хаос і сум’яття серед спортсменів та глядачів.
 
Щось подібне робили і наші дівчата з організації «Фемен», вибігаючи на поле з політичними написами на грудях, у такий спосіб звертаючи увагу на ту чи іншу подію чи проблему, і це могло викликати деяке співчуття чи навіть емоційну підтримку учасницям подібного спротиву.
 
А от такі меркантильні причини мали б викликати несприйняття, проте, як бачимо, вони навпаки посприяли збільшенню уваги до порушниці спокою та ще й монетизації цієї уваги до її персони, адже моделі заробляють саме своєю впізнаваністю та популярністю у глядачів та споживачів рекламного продукту. 
 
Сама ж «хуліганка» розповіла, що збирається вийти на «пенсію» у 30 років, але до цього їй потрібно трохи підзаробити грошенят, тож вона планує ще раз ось так вибігти на поле. Модель розмірковує, що нікому не нашкодила своїм вчинком, навпаки — це було кумедно, всіх звеселила її витівка, вболівальники і футболісти посміхалися, і навіть поліцейський попрохав у неї фото, а от їй ця пригода пішла на користь: дівчину почали впізнавати на вулиці, а кількість ділових пропозицій у рекламному і модельному бізнесі в неї збільшилась у рази.
 
Що ж до батьків дівчини, за її словами, то тато лише полегшено зітхнув: донька була не зовсім оголена — і на тому спасибі.