У Києві відкривається колективна виставка «Герілья» Валентини Засуцької, Сергія Кадуліна та VarrIng

21.05.2019
У Києві відкривається колективна виставка «Герілья» Валентини Засуцької, Сергія Кадуліна та VarrIng

«Заплутався у волоссі» Валентини Засуцької (фото надано організаторами)

У столичній галереї Spivakovska Art:Ego gallery 21 травня відкривається колективна виставка «Герілья» Валентини Засуцької, Сергія Кадуліна та VarrIng. Це спецпроект у рамках четвертого Kyiv Art Week 2019. Митці вступають у діалог із глядачами в рамках теми міжнародного фестивалю сучасного мистецтва «Це не змагання», яку задали куратори Євген Березницький і Марія Вторушина. 
 
Об’єднані у «вогняну групу» фотохудожники Сергій Кадулін і VarrIng та живописець Валентина Засуцька розмірковують. Як створювати революції без революцій? Яким чином поліпшити життя, не вдаючись до експропріацій символічних цінностей, не грабуючи і не вбиваючи, як «політичні» революціонери? Упевнені: спосіб перевірено всією історією людства. Тільки за допомогою символічної, а не залізної, зброї, «твердої криці». Митці в якості зброї обрали візуальне мистецтво.
 
«Тільки після Революції гідності ідеї комунізму в Україні остаточно відходять у минуле. Але ж події, що почались в Україні з Майдану у 2013 році, вплинули на світ та стали каталізатором нових змагань у суспільстві. Це демонструє глибоку кризу соціально-економічного устрою, як в Україні, так і в світі. А що нас чекає в майбутньому? Тільки розуміння причин змагання та унеможливлення їх повторення змінить майбутнє на краще», — говорить VarrIng.
 
«З чого все почалось? З бажання людини перемагати іншу людину? Це змагання людей зі своїм бажаннями? Не буває самотніх, безпритульних дронів: у кожного є господар. Ми хочемо, аби вони були нашим зором? Нашою зброєю? Чи нашою мрією літати і дивитися з висоти пташиного польоту?.. Це змагання з самим собою або ж людини з іншою людиною? Хто швидший, хто вищий, хто сильніший, завдяки їм, дронам?..» — розмірковує Валентина Засуцька.
 
«Природа, що нас оточує, — це приклад для людей, адже ми нерозривно з нею пов’язані, і всі вийшли з цього джерела, — впевнений Сергій Кадулін. — У неї, революції (глобальні ката­клізми), трапляються дуже рідко, а більшість змін — малі за масштабом. Але це не заважає природі успішно саморегулюватися, знаходити баланс і можливості для розвитку, нехай не без елементів боротьби». n

  • Богдан Поліщук: сценограф, який став режисером

    Про Богдана Поліщука сьогодні більше відомо як про художника-сценографа, або як художника-ілюстратора. Ще навчаючись у Національній академії образотворчого мистецтва, він разом зі своєю майбутньою дружиною Оленою Рачковською (нині – Поліщук) започаткував Незалежний Театральний журнал «Коза». >>

  • Польський композитор Кшиштоф Пендерецький помер у віці 86 років

    Знаковою подією для культурного життя Києва був останній приїзд до України 29 вересня 2018-го Кшиштофа Пендерецького, який за диригентським пультом представив свій монументальний твір Credo (1997-1998) за участі польських солістів і українських хорів та оркестру. >>

  • Третя «ГРА»: продовжують змагатися 28 вистав із 9-ти міст

    У Міжнародний день театру Національна спілка театральних діячів оприлюднила лонг-лист учасників третього Всеукраїнського театрального фестивалю-премії ГРА. Із 83 заявлених гравців експерти визначили 28 кращих. Саме вони продовжать боротьбу за національний театральний Оскар. >>

  • У культури відбирають 7 мільярдів

    Українське кіно не фінансується державою з нового року. Ще на Львівському книжковому форумі у кінці вересня 2019-го, тепер уже ексміністр культури Володимир Бородянський переконував видавців, що треба вибороти право отримувати з держбюджету гроші на закупівлю книжок для бібліотек. >>