У херсонському порту поліцейські арештували метал вартістю у майже 3 млн дол

26.10.2016

З’ясувалося, що аферисти скуповували лом чорного металу через нелегальні пункти прийому для подальшого експорту за кордон.
 
Стосовно правопорушників відкрито кримінальне провадження за статтею 213 КК України («Порушення порядку здійснення операцій з металобрухтом»).
 
Санкції цієї статті передбачають покарання у вигляді штрафу від 25 до 34 тисяч гривень або обмеження волі на строк до одного року.
 
Багата «здобич» дісталася оперативникам Управління захисту економіки та слідства Національної поліції під час санкціонованого обшуку.
 
Як розповіли у прес-службі Херсонської поліції, майже 15 тисяч тонн кольорового та чорного металу зберігалися на двох складських майданчиках порту.
 
Співробітники правоохоронних органів з’ясували, що завозили його за підробленими товарно-супровідними документами.
 
Однак заарештований метал ще досі перебуває на складах ХМТП i тим самим ускладнює роботу цього підприємства.
 
— Наше підприємство тільки за поточний рік втратило прибуток на загальну суму в п’ятнадцять мільйонів гривень через не цілком коректну роботу «силовиків», — стверджує керівник ДП «Херсонський морський торговельний порт» Андрій Соколов. — Відразу два складські майданчики простоюють через те, що заарештований метал нікуди не вивозиться.
 
На думку Соколова, експортери металу вже давно не можуть працювати стабільно через зміни експортних квот.
 
Раніше український металобрухт закуповували турецькі підприємці за хорошою ціною, але після значного падіння цін та змін у митних правилах, торгівля практично припинилася.
 
А пізніше, за рішенням суду, експорт металобрухту через Херсонський морський порт повністю був заблокований.
 
Нагадаємо, що Херсонський морський торговий порт (ХМТП) увійшов до числа підприємств, яке Міністерство інфраструктури України готує до концесії.
 
У ресурсах цього порту зацікавлені компанії з Прибалтики, а також українські компанії-експедитори.
 
На даний час ХМТП спеціалізується переважно на транспортуванні сипучих вантажів (кокс, вугілля, сульфат, руда), а також на перевезенні зернових та продуктів їх переробки.