Персональне послання: переможець «Ф-1» британець Хемілтон вважає, що у «Мерседесі» не бачитать його чемпіоном

04.10.2016
Персональне послання: переможець «Ф-1» британець Хемілтон вважає, що у «Мерседесі» не бачитать  його чемпіоном

Через проблеми з двигуном Льюїс Хемілтон не зміг виграти Гран-прі Малайзії . (Фото з сайта formula1.kiev.ua.)

Третій сезон поспіль у «Формулі-1» проходить під знаком повного домінування «Мерседеса».

Тож, здавалося, що й ім’я переможця поточного чемпіонату світу не відрізнятиметься від попередніх років.

Не так давно — на «екваторі» ЧС-2016 — все виглядало так, що перший пілот «Мерса» Льюїс Хемілтон їде до свого чергового чемпіонства — третього до ряду, та четвертого, загалом. Утім, починаючи з другої половини сезону, коли у «формулічному» пелетоні завершилися місячні літні канікули, перевага британця над своїм головним конкурентом — партнером по команді, німцем Ніко Росбергом — розтанула, як сніг на сонці.

Власне відтоді Хем не виграв іще жодного Гран-прі. І тепер, за п’ять етапів до фінішу ЧС, Хемілтон відстає від Росберга на 23 пункти. 
 
Після невдалого завершення Гран-прі Малайзії британський гонщик зробив сенсаційну заяву: «Комусь дуже не хочеться, щоб я виграв чемпіонат. У мене є запитання до «Мерседеса». Вже стільки двигунів він зробив у цьо­му році, але чомусь тільки мої виходять iз ладу. Хтось повинен відповісти на запитання — чому горять лише мої мотори?».
 
Варто нагадати, що на початку нинішнього сезону пілоти «Мерседеса» постійно конфліктували. Результатом їхньої чергової розбірки став дозвіл керівництва команди вести гонщикам рівну боротьбу на трасі, знівелювавши таким чином статуси першого та другого пілотів стайні.

Після останньої заяви, не факт, що, попри суцільне домінування німецького «гіганта» в «королівських» перегонах, Хемілтон захоче й надалі співпрацювати з «Мерседесом». Утім наразі він обіцяє не здаватися й до останнього продовжити боротися за перемогу в чемпіонаті.
 
У Малайзії, де в порівнянні з попередніми роками провели радикальну зміну конфігурації та покриття траси, Хемілтон був поза конкуренцією й дуже близько наблизився до того, аби перервати переможну серію свого партнера, котрий тріумфував на трьох попередніх етапах. Він легко виграв кваліфікацію; без проблем захистив першу позицію в гонці й упродовж 41 кола практично на самоті їхав на чолі пелотону. Але потім сталася катастрофа — двигун на його «Мерсі» задимів і запалав...
 
Не вдалося виграти гонку на оновленому автодоромі «Сепанг» й іншому пілоту домінуючої в першості стайні, котрий був другим у кваліфікації. Уже на першому колі Росберга підрізав Себастьян Феттель iз «Феррарі», відкинувши того в хвіст пелетону.

Проте завдяки трьом виїздам на трасу машини безпеки Ніко зумів прорватися на п’єдестал. А подвійний тріумф у Малайзії відсвяткував «Ред булл», чого, до слова, не траплялося в «Ф-1» уже давно. Хай там як, а лідерство «Мерседеса» в поточному чемпіонаті є беззаперечним. І Кубок конструкторів, і особиста першість залишиться за німецькою стайнею. Єдине питання — хто з пілотів «Мерса» отримає чемпіонський трофей? 
 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 16-й етап. Гран-прі Малайзії. Автодром Сепанг (56 кіл, 310,408 км).
Залікова десятка: 1. Рік’ярдо — 1:37.12,776. 2. Ферстаппен («Ред булл») — відставання 2,443 сек. 3. Росберг («Мерседес») — «25,516. 4. Райкконен («Феррарі») — «28,758. 5. Боттас («Уїльямс») — «1.01,582. 6. Перес («Форс Індія») — «1.03,794. 7. Алонсо («Макларен») — «1.05,205. 8. Хюлькенберг («Форс Індія») — «1.14,062. 9. Баттон («Макларен») — «1.21,816. 10. Палмер («Рено») — «1.35,466.
Особистий залік: Росберг — 288, Хемілтон («Мерседес») — 265, Рік’ярдо — 204, Райкконен — 160, Феттель («Феррарі») — 153, Ферстаппен — 147, Боттас — 80, Перес — 74, Хюлькенберг — 50, Алонсо — 42...
Кубок конструкторів: «Мерседес» — 553, «Ред булл» — 359, «Феррарі» — 313, «Форс Індія» — 124, «Уїльямс» — 121, «Макларен» — 62, «Торо россо» — 47, «Хаас» — 28, «Рено» — 8, «Манор» — 1, «Заубер» — 0.