Сумні стандарти

21.11.2014
Сумні стандарти

Серена Уїльямс у рекламі білизни.

Якщо раніше найбільш привабливими вважалися пишні жіночі форми, а останніми роками — навпаки, анорексичні «дошки», якими не милуватися хочеться, а негайно нагодувати, то в майбутньому, хочеться вірити, людство прийде до розуміння того, що найкрасивіше тіло — здорове. А отже, підтягнуте і спортивне, незалежно від габаритів.

В австралійській компанії з виробництва жіночої білизни Berlei Australia це збагнули вже тепер. І запросили для нової рекламної кампанії свого бренду знамениту тенісистку Серену Уїльямс.

Після зйомок у фотосесії і рекламному ролику для телебачення 33-річна американка, яка зараз є першою ракеткою світу, поділилася з журналістами своїм баченням вроди: «Дуже важливо створювати унікальну красу, а не сліпо наслідувати нереалістичні стандарти. Звісно, в мене теж бувають моменти, коли я не впевнена в собі. Швидше за все, таке трапляється з багатьма жінками. Але я рада, що навчилася пишатися своїм тілом».

Серена бідкається, що суспільство «вимагає від жінок відповідати сучасним стандартам краси, замість того щоб цінувати натуральні форми».

Слова, безумовно, правильні. От тільки сама Серена все-таки підпала під загальні стереотипи і також не все у собі сприймає як належне. Зокрема, постійно ходить у перуці «під європейське волосся», як це популярно в темношкірих жінок, які соромляться свого «африканського смушку». А дарма, адже більшості темношкірих жінок дуже личать їхні природні кучерики...