А МОЗ же попереджав...

24.07.2014

Розміщуючи на коробках із цигарками написи на кшталт «Куріння вбиває», виробники сигарет турбуються не так про здоров’я споживачів усупереч власній волі. Вони б залюбки написали щось на кшталт «більше куриш — здоровішим будеш», але не можна: законодавство не дозволяє. Втім, як виявилося, попереджати покупців про ті сумні наслідки, яким загрожує тютюнопаління їхньому здоров’ю, корисно і для виробника. Принаймні керівництво третьої за розмірами у США тютюнової компанії R.J. Reynolds Tobacco нині гаряче шкодує, що свого часу не надало цьому питанню належної ваги.

Як повідомляє Бі-Бі-Сі, компанія програла суд із вдовою покійного курця. І тепер повинна виплатити жінці... 23,6 мільярда доларів. Присяжні погодилися з позивачкою, що у смерті водія автобуса Майкла Джонсона від раку легень винна компанія-виробник його улюблених цигарок, яка «належним чином не поінформувала споживача про шкідливість тютюнопаління». 36-річний Джонсон помер іще у 1996-му, коли цьому питанню й справді приділяли значно меншу вагу, ніж зараз. Чоловік, який працював водієм автобуса, викурював до трьох пачок цигарок на день упродовж 20 років.

Ідея подати в суд на тютюнову компанію у вдови Майкла, Синтії Робінсон, з’явилася аж через 12 років після його смерті.

Представники R.J. Reynolds Tobacco назвали вирок суду штату Флорида «таким, що виходить за межі розумного і справедливого», й попередили про намір його оскаржити.