Мистецтво як барвиста трагедія

Мистецтво як барвиста трагедія

Прогулюючись по центру Києва, важко себе стримати, щоб не зазирнути у галерею «Мистець», де вчора презентували персональну виставку «Скромні досліди живописання» київського художника Євгена Ройтмана. Його яскраві барвисті кольори притягують, наче магнітом.

«Плем’я» в Каннi

«Плем’я» в Каннi

Уперше за 52 роки українську повнометражну картину відібрали в конкурсну програму «Тиждень критики» міжнародного 67-го Каннського кінофестивалю, що проходитиме на Лазурному узбережжі у Франції з 14 по 25 травня. Щасливчиком став за світовими мірками вже немолодий, та, зважаючи на українські реалії і безгрошів’я у кінематографії, початківець у повному метрі — 39-річний режисер Михайло Слабошпицький і його повнометражний дебют — кримінальна драма «Плем’я».

Всі статті рубрики