Трапеція з об’ємом

20.02.2014
Трапеція з об’ємом

Оригінальний зимовий прикид від Sibling. (Рейтер.)

Естафету моди на наступне півріччя від Нью–Йорка традиційно підхопив Лондон. Одним із найбільш очікуваних на Лондонському тижні моди показів завжди є колекція ветеранки британської фешн–індустрії, незрівнянної Вів’єн Вествуд. І яскрава бабуся знову не підвела. «Я хотіла підкреслити власний погляд на англійський стиль, тож мені було дуже легко підготувати цю колекцію», — заявила 72–річна модельєрка, яка зазвичай присвячує свої покази якимось глобальним проблемам. Цього разу Вів’єн привертала увагу до проблеми зміни клімату й виступила проти видобутку сланцевого газу.

Створюючи моделі на сезон осінь–зима/2014–2015 для свого другого бренду Vivienne Westwood Red Label, модельєрка надихнулася класичною модою часів своєї молодості. Широкі пальта і плащі, двобортні вільні жакети, спідниці–кльош довжиною вище коліна. І, звісно, червоний колір — назва бренду зобов’язує. Сама Вествуд, яка зазвичай надає перевагу молодіжному стилю й кросівкам, цього разу вийшла до публіки в туфлях на височенній платформі.

Її колега Том Форд залишається вірним темі 1960—70–х. «Це моя улюблена епоха, тодішні модні тенденції і стилі просто невичерпні. Кожне місто одягалося по–своєму, і парижанку тоді було дуже легко відрізнити від мешканки Лондона», — зауважив Форд. З особливостей його колекції на наступний холодний сезон — об’ємні шуби, напівшубки й хутряні жилетки яскравих кольорів — червоні, леопардові, руді. Силует — трапецієвидний. Судячи з показів, що вже відбулися у Нью–Йорку та Лондоні, це взагалі провідна тенденція наступної осені–зими.

Серед іменитих кутюр’є не загубилася й колекція демократичного бренду Topshop. Хоча за доступні ціни цю марку полюбляють передусім пересічні громадяни, на показі Topshop Unique не бракувало зіркових гостей: редактор американського Vogue Анна Вінтур, топ–модель і дизайнер Кейт Мосс, яка прийшла разом із сестрою — манекенницею–початківицею Лотті, тощо.

Щодо колекції, то критики оцінили її схвально. Головний задум — поєднання повсякденного стилю з гламуром. Багатошаровість, оздоблення одягу штучним і натуральним хутром, поєднання не менше трьох–чотирьох барв і відтінків в одному образі — усі ці наявні в представленому дизайнерами Topshop одязі елементи також будуть на піку моди наступної осені–зими.