Яскрава осінь

12.02.2014
Яскрава осінь

Cукня з колекції Herve Leger.

Нью–Йоркський тиждень моди, на який «старші брати» з Лондона, Мілана та Парижа раніше дивилися досить зверхньо, останніми роками впевнено їх наздоганяє. А то й крокує попереду — принаймні за часом появи нових колекцій, адже у модній столиці США покази на новий сезон відбуваються раніше, ніж у Європі. Тож американки вже знають, що носити наступної осені та зими.

Одним із найпопулярніших у рамках Нью–Йоркського тижня, якщо не серед критиків, то вже точно серед глядачів, традиційно є показ колекції Вікторії Бекхем. Цього разу підтримати дружину й маму прийшли чоловік, Девід Бекхем, та всі четверо їхніх дітей. Щоправда, вже другий сезон поспіль Віка трохи розчаровує прихильниць звичних для бренду Victoria Beckham строгих суконь. Цього разу їх знову було обмаль — дизайнер надала перевагу вільним, трохи мішкуватим силуетам. Що завжди можна напевне сказати про одяг від Вікторії — особам із зайвою вагою краще обрати собі іншого дизайнера.

Бренд Herve Leger, найвідомішою ознакою якого є популярні серед знаменитостей бандажні сукні, також повненьких серед своїх клієнток не бачить. Хоч цього разу дизайнер Макс Азрія доповнив сукні в обліпку новими деталями, оздобивши бахромою, пір’ям, хутром, шкірою тощо. І хоча колекція, як і всі представлені на цьому тижні, носить назву «прет–а–порте», далеко не кожна звичайна жінка (принаймні американська) наважиться носити нарядні й сексуальні речі від Herve Leger у повсякденному житті.

Одна з найтитулованіших модельєрів Америки Кароліна Еррера пропонує зустрічати осінь у романтичному вбранні з легких тканин, розкішних сукнях «у діл» і костюмах з обов’язковою спідницею–«олівцем» та «квадратним» жакетом з рукавами 3/4. Яскравість — ось що важливо для жінки в холодну пору року, вважає Еррера. Тож за винятком кількох моделей із класичних чорного та сірого, вся колекція бренду Carolina Herrera на сезон осінь–зима/2014–2015 відзначається насиченими, глибокими кольорами.

Улюблений дизайнер першої леді США Мішель Обами, Джейсон Ву, торік став головним креативним директором жіночої лінії бренду Hugo Boss. І це одразу позначилося на його стилі: у нинішній колекції стало значно менше «легковажності» й молодіжності, натомість з’явилося більше ділової класики.

Втім «королем Нью–Йоркського тижня моди» цього разу назвали не Ву, не Азрію і взагалі не дизайнера. Це звання від американської преси заслужив скандальний український журналіст Віталій Седюк, який полюбляє епатувати публіку (щойно перед тим він упав на коліна перед Леонардо ді Капріо на «червоній доріжці» в Санта–Барбарі). На показі колекції Брабала Гурунга Віталій несподівано вискочив на подіум у стрінгах, чорному плащі й короні із зображенням Лео. І хоча організатори неабияк розгубилися, цього разу обійшлося без арешту. А Гурунг на оригінала не розсердився і на вечірці після показу навіть одягнув забуту ним за лаштунками корону.