Дай чарку, Джим!

04.02.2014
Дай чарку, Джим!

Міла Куніс.

У повсякденному житті волооку кралечку Мілу Куніс інколи й не впізнаєш — нечесане волосся, балахонистий одяг, жодного макіяжу… Втім, головне, що нареченому Ештону Кетчеру зірка «Чорного лебедя» подобається в будь–якому вигляді. А для всіх інших, кого щось не влаштовує, є чудовий засіб: хильнути чогось міцненького. Чарка, друга — і навіть тьотя Клава з вуличної «наливайки» перетвориться на королеву краси.

Це, звісно, жарти, але саме в такому дусі коментують останню новину про Куніс користувачі «пліткарських» інтернет–форумів. Річ у тім, що 30–річна Міла стала «обличчям» відомого алкогольного напою — американського віскі, або бурбону Jim Beam. Причому свою згоду на цей контракт уро­дженка Чернівців пояснила щирою любов’ю до цього напою: «Я просто фанатка Jim Beam! І дуже рада, що стану новим членом цієї чудової родини!»

Сімейство Бімів — це й справді велика й давня династія, якій із 1795 року належить марка «Джим Бім» та корпорація Beam, що займається виробництвом алкогольних напоїв. За словами директора з маркетингу, у компанії також щасливі, що Міла долучиться до їхньої «сім’ї», адже вона «підходить для цього бренду, як ніхто інший». Окремо в компанії відзначили «любов Міли до бурбону» й «теплоту її особистості». «Будь–хто хотів би пригостити Мілу Jim Beam. Нам це у ній подобається, і ми щасливі, що вона до нас приєдналася!» — кажуть у корпорації.