Хай живе Сай!

22.10.2013

Для Південної Кореї співак–репер Psy (читається як Сай) став не просто новітньою іконою, а символом країни. Відео на запальну пісню Gangnam Style у виконанні Сая, розміщене на інтернет–сервісі YouTube, за рік і три місяці зібрало 1,8 мільярда переглядів — це абсолютний світовий рекорд! Тож навесні Рада з туризму призначила 35–річного Сая послом туризму Південної Кореї та зробила його героєм телевізійних рекламних роликів, які просувають туристичний імідж Країни Ранкової Роси. Цю рекламу побачили в 70 країнах світу, і наплив туристів до Республіки Корея суттєво зріс. Та так, що в Сеулі довелося створювати спеціальний підрозділ туристичної поліції. У яку уніформу вбрати службовців цього загону — двох думок не було: звісно, щоб вони були схожими на Сая!

Працівники цього підрозділу, що налічує 101 чоловіка й жінку, патрулюватимуть основні туристичні зони Сеула. Вони не мають при собі зброї й у випадку серйозних проявів порушення правопорядку викликатимуть наряд «звичайних» працівників МВС. Головна ж мета туристичної поліції — контролювати апетити сеульських вуличних торговців і таксистів у ставленні до туристів, надавати гостям міста допомогу англійською, японською та китайською мовами.

Як повідомляє сайт «Смак подорожника», костюми для цього підрозділу створив той самий дизайнер Кім Сео Рьон, який одягає Сая. До речі, знаменитий виконавець, чиє справжнє ім’я — Пак Че Сан, і за цей проект, і за участь у зйомках рекламних роликів отримав суто символічну платню. Сай каже, що йому приємно бути найвідомішим корейцем у світі і робити посильний внесок у популяризацію своєї країни на туристичних ринках.