Яких лише професій і посад немає на світі! А от днями лондонське агентство зі зв’язків з громадськістю «Тейлор Геррінг» розмістило на своєму сайті оголошення про пошук «фахівця з питань котячого відео».
Пошукувачам пропонують відправити в агенцію своє резюме разом із коротким відеороликом та розповіддю про себе. Серед головних навичок цього фахівця має бути одержимість соціальними інтернет–мережами та вміння вчасно передбачити новий «мем».
Якщо хто не знає, то «інтернет–меми» — це відеоролики, фотографії або інший контент, який привертає увагу мільйонів користувачів. Вони масово пересилають відповідні матеріали один одному, мимохіть підтримуючи задуману кимсь на початковій стадії так звану «вірусну» кампанію. Якщо закласти в ці картинки певну рекламу, можна отримати велику комерційну вигоду.
Одними з найпопулярніших «мемів» є якраз зображення котів — як правило, кумедних або зворушливих. Відео із кицею, яка, наприклад, смішно грає на піаніно, можуть поширити в мережі мільйони користувачів. Відеороликам із котами присвячено спеціальний фестиваль. А сторінка Grumpy Cat («Сердитий котик») у «Фейсбуці» налічує майже мільйон передплатників. Такою популярністю гріх не скористатися для заробітку на чужих котах!
Агентство «Тейлор Геррінг», яке шукає «фахівця з питань котячого відео», спеціалізується передусім на «вірусних» рекламних кампаніях в інтернеті. Воно просувало такі бренди, як «Ред булл», «Панасонік», «Хонда», ФІАТ, фільми, «Мільйонер із нетрів», «Шерлок Холмс» тощо.