Гонка з далеким фінішем

23.05.2013
Гонка з далеким фінішем

Капітан «Астани» італієць Вінченцо Нібалі лідирує на «Джиро Д’Італія»–2013. (з сайту astanafans.com.)

Cвоєї велогоночної команди серії «ПроТур» в Україні немає, і з’явиться вона не скоро. Проте співпраця корпорації «Індустріальний союз Донбасу» з італійською профі–«стайнею» «Лямпре» давала хоча б надію на розширення національного представництва в елітних шосейних «багатоденках». Однак, після того як на початку нового сезону «ІСД» припинив співпрацю з італійцями, на старт першої в сезоні гонки «Великого туру» вийшов лише один українець. Уже на першому етапі «Джиро Д’Італія» наш Ярослав Попович, який представляє американську команду «Радіошек», потрапив у завал і втратив шанси на пристойний фініш. Але Попо не здався, і хоча й має майже тригодинне відставання від лідера, усе одно продовжує гонку, плануючи 26 травня фінішувати в Брешії.

Обганяючи невідомий вірус

З урахуванням сьогоднішньої «гірської» розділки (19,4 км) пелотону залишається подолати чотири етапи. За словами учасників перегонів, саме індивідуальний «тріал» має стати вирішальним у боротьбі за перемогу в генеральній класифікації.

Наразі рожеву майку лідера утримує італієць з «Астани» Вінченцо Нібалі, який на 1 хв. 26 сек. випереджає найближчого переслідувача — переможця «Тур де Франс» 2011 року австралійця Кадела Еванса із «Бі–Ем–Сі».

Минулорічний переможець «Джиро», канадець Райдер Хешедаль, так само як і один із головних претендентів на цьогорічну перемогу в італійському турі — тріумфатор «Тур де Франс–2012», олімпійський чемпіон Лондона Бредлі Уїггінс, іще на 12–му етапі знялися зі змагань. Капітана британської «Скай Тім» підкосив бронхіт, а Хешедаля вибив із сідла якийсь невідомий вірус, котрий, за словами гонщика, «циркулював у пелотоні». Загалом, після 16 змагальних днів із 207 гонщиків, які вийшли на старт «Джиро» в Неаполі, перегони продовжують 173.

Столичний рейс другої категорії

Тоді як «Індустріальний союз Донбасу» пішов із «ПроТуру», його другий проект — «ІСД Континенталь» — функціонує і, за словами генерального менеджера команди Миколи Мурзи, розраховує колись перетворитися з команди, що нині змагається в умовно «третій лізі», на елітну «стайню». «Сподіваємося, що в довгостроковій перспективі ми зможемо отримати ліценцію «ПроТуру». Утримувати такі команди — задоволення не з дешевих. Скажімо, «Астана» та «Катюша» (команди елітного дивізіону. — Авт.) є державними проектами. Хотілося, щоб на прикладі Казахстану та Росії і в нас з’явився «протурівський» колектив», — каже Мурза про перспективи участі донецької команди в найпрестижніших шосейних гонках під егідою Міжнародного союзу велосипедистів.

Наразі «ІСД Континенталь» бере участь у перегонах так званої «другої категорії». До їх переліку входить і гонка Race Horizon Park, яка другий рік поспіль пройде в Києві. Як відзначає Микола Мурза, очки, здобуті на цих перегонах, ідуть до загального рейтингу команди, тому «ІСД Континенталь» на чолі зі своїм лідером Дмитром Кривцовим планує виступити якнайкраще.

За словами Миколи Мірчановича, головними суперниками донецької «стайні» будуть велосипедисти зі столичної команди «КОLSS», за яку з нового року виступає Денис Костюк, казахстанської «Астани» та російської «Самари».