«Шкіряний м’яч» — шлях до здорового способу життя

15.03.2013
«Шкіряний м’яч» — шлях до здорового способу життя

Під час засідання прес–клубу обговорювали перспективи аматорського турніру.

Сьогодні в Україні, та й узагалі в Європі, немає більш масових національних змагань, ніж Всеукраїнський дитячий футбольний турнір «Шкіряний м’яч — Кубок Coca–Cola». Це відзначив на черговому засіданні прес–клубу турніру в столичному Будинку футболу Євген Столітенко, який представляв одразу дві поважні футбольні організації — Федерацію футболу України (ФФУ) та Союз європейських футбольних асоціацій (УЄФА). Феноменальний розмах дитячих змагань також засвідчила представник титульного спонсора турніру, директор відділу зв’язків із громадськістю Компанії «Кока–Кола Україна» Олеся Жулинська: «Соса–Cola підтримує понад 280 програм фізичної активності у 115 країнах світу і, напевне, саме український «Шкіряний м’яч» є найбільшою з них». «Навіть у порівнянні з Росією наша програма є більшою — там «Шкіряний м’яч» зосереджений переважно у великих містах, а в Україні охоплює й усі невеликі містечка, сподіваюсь, дійдемо і до кожного села, — поділилась Олеся Жулинська. — Цим потрібно пишатися!»

Підкресливши важливість турніру для ФФУ та УЄФА, Євген Столітенко особливо подякував якраз «Кока–Кола Україна»: «У нас багато компаній, які хочуть підтримувати дорослий елітний футбол, а от коли компанія підтримує дитячий футбол — це і свідчить про її соціальну відповідальність».

В Асоціації аматорського футболу України, яка від початку свого заснування у березні 1998 року ось уже 15 років займається проведенням турніру, переконані, що пишатися можна не лише масовістю, а й досягненнями учасників турніру. Перший віце–президент Асоціації Олександр Каденко як приклад навів той факт, що на першому міжнародному турнірі «Шкіряного м’яча» серед команд країн СНД у Санкт–Петербурзі українські представники зі ЗОШ № 73 м. Львова здобули «бронзу». А вже на другому — у Сочі, який пройшов наприкінці минулого року, гравці маріупольського НВК № 1 ви­бороли перше місце. А отже, є підстави сподіватися, що і з цього покоління «Шкіряного м’яча» виростуть талановиті футболісти, як свого часу Сергій Балтача, Сергій Ребров чи Євген Коноплянка.

Однак не у цьому вбачає головну місію турніру його президент, уславлений український футболіст 60–х років минулого століття Андрій Біба. «Наше головне завдання — якомога більше дітей залучити до занять фізичною культурою та спортом, щоб вони були міцними та здоровими, — сказав Андрій Біба. — Другим за важливістю завданням є організація дитячого дозвілля». Адже зараз проблемою є не стільки необхідність відвернути дітей від згубного впливу «вулиці», як це було ще якийсь десяток років тому, скільки відтягнути від комп’ютера чи телевізора, залучити до активного способу життя. Тим паче у дитинстві чимало хлопців полюбляють пограти у той же футбол, влаштувати змагання. І хай вони не стануть у майбутньому професіоналами, зате справді виростуть активнішими та міцнішими.

«Для нас найголовніше, щоб це покоління було здоровим, тому що лише таке покоління зможе забезпечити нормальний добробут, виховати культуру і підтримати традиції», — підтримала президента клубу «Шкіряний м’яч» i представник титульного спонсора турніру.

Тож варто плекати надії, що невдовзі ми зможемо таки стати здоровою нацією.

 

Тільки цифри

80% українських шкіл беруть участь у «Шкіряному м’ячі — Кубку Соса–Cola».

50 тисяч шкільних команд узяли участь у турнірі минулого року.

Близько 1 мільйона учнів — загальна кількість дітей. 12—14 років — вік дітей.