Реактор зацікавив Голлівуд

Реактор зацікавив Голлівуд

Чорнобильська АЕС уже кілька разів побувала в кадрі популярних фільмів. Так, знаменитий фільм «Годзілла» починався великим планом зруйнованого реактора. Запущена через деякий час комп'ютерна гра «Сталкер» із зоною та мутантами теж писалася з натури, її художники спеціально їздили у Прип'ять. Кілька днів тому знімальна група відомого «жахливчика» «Повернення живих мерців», продюсер Анатоль Фрадіс та режисер Елрой Елкайем, озброївшись лічильником Гейгера, на два дні приїжджали у зону відчуження. Ні знаменитий режисер, ні його супутники не афішували свого приїзду, тому про їхній візит українська преса дізналася вже з... британських та німецьких газет, яким Елкайем давав інтерв'ю.

П'єса, що ожила

П'єса, що ожила

Звісно, нашим драматургам нині про таке можна лише мріяти: в одному з головних театрів країни три дні поспіль триває свято сучасної п'єси. Її, п'єсу, у свої турботливі руки бере молодий режисер Х, навколо нього гуртуються одержимі творчістю молоді актори, і ... починається таїнство творення. Звісно, за кілька днів роботи над текстом говорити про повноцінну, завершену виставу не доводиться, але ж п'єса починає жити своїм справжнім, сценічним, а не лише паперовим життям — це теж для початку дуже навіть непогано. Власне, саме так і розгорталися події у Театрі імені Лесі Українки: драматургія сучасних німецьких авторів пройшла тест на сценічне втілення. Честь і хвала Гьоте-інституту, який не лише піклується про молодих німецьких драматургів, а й популяризує німецьку літературу за кордоном. Нам же доводиться втішатися тим, що практична складова цього проекту — робота акторів та режисерів — наша, українська. І згадувати цікавий досвід Театру імені Франка (можливо, він буде продовжений?), який щопонеділка влаштовував читання сучасної української драматургії.

Розкол по «Фаренгейту 9/11»

Розкол по «Фаренгейту 9/11»

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Від співвідношення прихильників чи противників фільму американського режисера Майкла Мура залежатимуть, як вважає більшість оглядачів, результати президентських виборів у США. За тиждень показу «Фаренгейт 9/11» зібрав 56 мільйонів доларів, це небувалий в історії випадок, коли прибутки від документального фільму зрівнялися з популярними блокбастерами. Журналісти жартують, обігруючи відомий фантастичний роман Рея Бредбері «Фаренгейт 451», що «Фаренгейт» Мура — це температура повітря, при якій плавиться асфальт, на якому стоять черги в кінотеатри на перегляд фільму. А температура напруги дискусій з приводу фільму перевершила недавні дискусії навколо «Пристрастей Христових» Мела Гібсона.

Всі статті рубрики