«Пепсі» обирає старе покоління

13.12.2012
«Пепсі» обирає старе покоління

Дещо втративши позиції в боротьбі з одвічним конкурентом — «Кока–колою», компанія «Пепсі» намагається повернути їх, граючи на ностальгійних почуттях споживачів. Принаймні таке враження справляє нова піар–стратегія «Пепсі» в Україні. Адже навряд чи білбордами з чорно–білими зображеннями вождів СРСР або пляшкою зразка 30–річної давності можна вразити юне покоління.

На міжнародному рівні «Пепсі» також повертається в минуле, щоправда, не таке далеке. Днями компанія оголосила ім’я свого нового «обличчя». Така честь дісталася Бейонсе, яка вже представляла цей бренд у 2002 році. Наприкінці 2009–го американський музичний журнал Billboard назвав її найуспішнішою виконавицею 2000–х років, а послуги такого дорогого «обличчя» й коштують відповідно: за інформацією таблоїдів, нинішній контракт із Бейонсе обійшовся «Пепсі» у 50 мільйонів доларів. Крім того, компанія підтримає концертний тур співачки та створить фонд для спонсорування її творчих проектів.

У пресі вже з’явився і перший кадр рекламної кампанії за участю 31–річної зірки, яка штовхає заповнений «Пепсі–колою» візок. А наступного року в продажу з’являться ще й бляшанки з цим напоєм, які прикрашатиме портрет Бейонсе.