Тридцять років потому

Тридцять років потому

Красива жінка, як добре вино — з віком стає ще кращою. Саме такої думки дотримуються власники британської мережі магазинів Debenhams, які запросили стати «обличчям» нової рекламної кампанії 58–річну модель Джиллі Джонсон. Жінці запропонували рекламувати білизну марки Janet Reger, і Джиллі радо погодилася згадати молодість: 30 років тому саме вона була першою моделлю, яка пропагувала цей бренд.

Не цілуй її — могилу!

Не цілуй її — могилу!

Могила Оскара Уайльда — одна з найбільш культових на кладовищі Пер–Лашез у Парижі. Змагатися з нею в популярності може тільки місце поховання рок–ідола Джима Моррісона. Надгробок у протилежному від головного входу кінці цвинтаря став місцем паломництва не лише шанувальників славнозвісного ірландського письменника, а й представників секс–меншин, далеких від літератури. «Голубі» й «рожеві» так затероризували пам’ятку, що її вирішили захистити товстим шаром скла.

ПРИКОЛИ

ПРИКОЛИ

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Дружина звертається до чоловіка:

— Любий, скажи, мої очі кольо­ру весняного неба?

— Угу.

— А волосся — як струмені водоспаду?

— Ага.

— А губи — як пелюстки троянд?

— Ну.

— Як же я люблю, коли ти мені робиш компліменти!

Всі статті рубрики