«Перчена» мода

28.10.2011
«Перчена» мода

Вікторія Бекхем.

Попри те, що про Вікторію Бекхем досі за звичкою кажуть «екс–перчинка» чи «колишня солістка групи «Спайс гьорлз», насправді її музична кар’єра вже забулася. Але менш успішною від цього Віка не стала, навіть навпаки – тепер вона не лише мама чотирьох дітей, дружина футболіста і героїня світської хроніки, а й чудовий дизайнер. І це доведено не лише захопленими відгуками клієнток, серед яких чимало знаменитостей, а й живими грішми: лише за перший квартал цього року прибутки від бренду Вікторії сягнули 15 мільйонів фунтів (близько 25 мільйонів доларів). Це на 70 відсотків більше, ніж за відповідний період 2011–го! Такими темпами пані Бекхем невдовзі перевершить і свого чоловіка, адже прибутки Девіда, який уже далеко не такий успішний футболіст, як колись, і трохи приївся як рекламна модель, потроху знижуються.

Що, втім, не завадило подружжю Бекхемів посісти четверте місце в рейтингу пар із найбільшими спільними доходами, укладеного за результатами минулого року журналом «Форбс». І можуть значно покращити цей показник, якщо справи Вікторії–дизайнера й надалі процвітатимуть.

А до цього все йде, адже у 2012–му «Стильна Спайс» планує розширити асортимент продукції бренду «Вікторія Бекхем», запустивши ще й молодіжну лінію — більш демократичну порівняно з «дорослою». Хоча справді демократичними ціни від 550 до 900 доларів назвати складно. Зате успіхом вона користуватиметься напевне: після показу колекції на нещодавньому Тижні моди у Нью–Йорку Віку засипали компліментами критики і потенційні клієнтки.