Стратегічна зупинка

24.05.2011
Стратегічна зупинка

Упродовж 18 кіл «домашнього» етапу Фернандо Алонсо на «Феррарі» стримував лідерів сезону Феттеля та Хемілтона. (Фото Рейтер.)

В останньому сегменті кваліфікації Гран–прі Іспанії обидва пілоти «Ред булл» практично на секунду випередили найближчих конкурентів, тож привести до чергової перемоги один зі своїх болідів для керівника «биків» Крістіана Хорнера було справою техніки. Цікаво, що на першій позиції стартового поля опинився не Феттель, який виграв усі «поули» на попередніх чотирьох етапах, а його напарник Марк Уеббер. Саме австралієць упродовж трьох вільних практик та кваліфікації був найшвидший на автодромі «Каталонія». Відтак Уеббер мав хороші шанси поліпшити здобутки після третьої позиції в Китаї, другої — в Туреччині.

Проте в Барселоні другий пілот «Ред булл» проспав старт і вмить опинився на третьому місці, пропустивши поперед себе Фернандо Алонсо на «Феррарі» (четвертий час кваліфікації) та Феттеля. Здається, поява в голові пелотону іспанського гонщика «Скудерії», з яким червона «стайня» подовжила контракт до 2016 року, стала головною несподіванкою уїк–енду. «Учора ми опинилися не на своєму місці, сенсаційно потрапивши на четверту позицію у кваліфікації. А сьогоднішня (на початку гонки) висока позиція — результат відмінного старту», — так прокоментував тимчасове лідерство дворазовий чемпіон світу Алонсо. Упродовж 18 кіл Фернандо героїчно відбивав атаки Себастьяна Феттеля та Льюїса Хемілтона. Однак, зрештою, реактивна швидкість боліда «Ред булл» далася взнаки — заїхавши до боксів на коло раніше за Алонсо, Феттель отримав свіжу гуму й «чистий» трек, що в підсумку дозволило чинному, наймолодшому, чемпіонові світу вирішити проблему з повільним авто суперника.

«Сьогодні була важка гонка. Моя перемога висіла на волосині, але я радий, що зміг її відстояти», — заявив після гонки Феттель. І справді, після завершення другої хвилі піт–стопів Себ став лідером, однак надалі захищав першу позицію від зазіхань Хемілтона. Особливо Хем пресингував німецького чемпіона на останніх 11 колах, коли відстань між опонентами становила менше однієї секунди. «Я радий, що, всупереч обставинам (маються на увазі проблеми з KERS на боліді німця), я зміг фінішувати вище від хлопців із «Макларена», — сказав переможець.

 

ТАБЛО

Чемпіонат світу. 5–й етап. Гран–прі Іспанії. Барселона, траса «Каталонія» (307,104 км; 66 кіл)

Залікова десятка: 1. Феттель («Ред булл») — 1:39.03,301. 2. Хемілтон — відставання 0,630 сек. 3. Баттон (обидва — «Макларен») — +35,697. 4. Уеббер («Ред булл») — +47,966. 5. Алонсо («Феррарі»). 6. Шумахер. 7. Росберг (обидва — «Мерседес»). 8. Хайдфельд («Рено»). 9. Перес. 10. Кобаясі (обидва — «Заубер») — + 1 коло.

Загальний залік: Феттель — 118, Хемілтон — 77, Уеббер — 67, Баттон — 61, Алонсо — 51, Росберг — 26, Хайдфельд — 25, Масса («Феррарі») — 24, Петров («Рено») — 21, Шумахер — 14, Кобаясі — 9, Буемі — 6 («Торо россо»), ді Реста, Сутіл (обидва — «Форс Індія»), Перес — 2.

Кубок конструкторів: «Ред булл» — 185, «Макларен» — 138, «Феррарі» — 75, «Рено» — 46, «Мерседес» — 40, «Заубер» — 11, «Торо россо» — 6, «Форс Індія» — 4, «Лотус», «Маруся–Вірджин», «Уїльямс», «Іспанія» — 0.