Гламурна босячка

08.04.2011
Гламурна босячка

Поки більшість знаменитостей спрямовують свої благодійні пориви на Японію та біженців із Лівії, топ–модель Анна В’яліцина вирішила привернути увагу публіки до проблем малозабезпечених дітей. Із такої нагоди 25–річна росіянка, яка є однією з найуспішніших манекенниць світу, приєдналася до кампанії «Один день без взуття». Ініціатива походить від модного бренду TOMS Shoes: під його егідою створено благодійний фонд, що опікується бідною малечею. Активісти «Дня без взуття» наголошують на тому, що навіть пара взуття може змінити чиєсь життя на краще, закликаючи відомих і звичайнісіньких людей роззутися й спробувати, як воно — один день прожити без такого звичного в цивілізованому світі атрибуту.

В’яліцина ідею підхопила і 5 квітня цілий день сумлінно ходила по Нью–Йорку босоніж. Звісно, в супроводі численних фотографів та журналістів, із якими ділилася враженнями й міркуваннями на тему бідності й босоногості. «Тисячі дітей не можуть ходити в школу тільки через те, що в них немає взуття. Це ж якесь божевілля!» — бідкалася супермодель. І зізналася, що дуже любить взуття марки TOMS Shoes (от вам і реклама). Причому не лише за зручність: «Річ у тім, що купуючи пару черевиків у їхньому бутіку, ви знаєте, що ще одну пару віддадуть дітям, які її потребують. Ідея проста, але чудова!» — захоплюється Анна. За кілька років цієї програми було пожертвувано вже більше мільйона пар взуття.