Оптимістичний погляд: закриваючи пробіли в календарі, «Шахтар» демонструє характер та дух переможців
Нинішній чемпіонат іще триває, а УАФ уже дивиться в майбутнє й складає календар на наступний сезон. >>
«Міцубісі» під українським прапором вражає «життєздатністю». (Фото з сайту Dakar.net.ua.)
Своєрідне дежа вю пережив на восьмому етапі «Дакара» екіпаж українського пілота Вадима Нестерчука й російського штурмана Костянтина Мещерякова. Як і на минулому елітному ралі–рейді, їхній позашляховик «Міцубісі» опинився на межі сходження з дистанції на тому ж етапі — восьмому — і практично в тому ж самому місці — чилійській пустелі Атакама. Але якщо торік проблеми з двигуном ліквідувати не вдалося, то нині українська команда Sixt Ukraine таки дісталася з Антофагасти через піщані бархани до шахтарського містечка Копіапо. Аби приїхати на бівуак поблизу шахтарського поселення біля підніжжя Анд, довелося приборкувати вередливе зчеплення і редуктор переднього приводу.
Щоправда, через це наші набагато відстали. На контрольних позначках вони програвали лідерам більш як шість годин, а на фініш восьмого етапу приїхали у вівторок удень, коли більшість екіпажів уже збиралися їхати дев’ятий відрізок. Схоже, навіть організатори не очікували від автівки під номером 380 такого подвигу, тож до вчорашнього вечора за київським часом не встигли нарахувати штраф за нічні поневіряння — на офіційному сайті «Дакара» української команди не було ані в генеральній класифікації, ані в списку тих, хто зійшов.
Аби підтвердити спроможність продовжувати гонку, Sixt Ukraine учора зранку за київським часом успішно подолала дев’ятий етап (56–те місце), хоча виходити на нього довелося практично без відпочинку після пригод у попередній день. На щастя, дев’ята ділянка — навколо Копіапо — виявилася порівняно короткою (235 км) і нескладною. А вже вчора ввечері Нестерчук виїхав на десятий етап протяжністю 700 км. Дорога до аргентинського Чілесіто в умовах спеки мала дуже підступні відрізки, які могли стати останніми на цій гонці для багатьох учасників.
У генеральній класифікації позашляховиків боротьба за перемогу точиться між двома «Фольксвагенами»: катарець Аль–Аттія випереджає іспанця Сайнса всього на 3 хвилини 18 секунд.
Також залишається в обоймі й другий українець на «Дакарі». У класі мотоциклістів Вадим Притуляк на «Хонді» сповідує принцип «тихіше їдеш — далі будеш». 43–річний відчайдух, який торік припинив боротьбу на десятому відрізку, цього року вийшов на аналогічний етап 92–м у загальному заліку (зі ста мотоциклістів). Позавчора Притуляк фінішував на 97–му місці.
Серед «двоколісних» лідирує іспанець Кома, на вісім хвилин випереджаючи француза Деспре і аж на п’ять із половиною годин — Притуляка.
Змагання серед вантажівок фактично перетворилося на суперечку трьох КАМазів — росіян Кабірова, Чагіна й Ніколаєва, які йдуть один за одним із невеликим відривом. На четвертому місці — значно бідніша за командним бюджетом, але вперта чеська «Татра» Алеша Лопрайса.
Найменше екіпажів, 16, залишилося серед квадроциклів. На радість місцевій публіці впевнено лідирує тут аргентинець Патронеллі.
Нинішній чемпіонат іще триває, а УАФ уже дивиться в майбутнє й складає календар на наступний сезон. >>
Після серії турнірів у США найсильніші українські тенісистки повернулись до Європи, аби готуватись до головного змагання ґрунтового сезону — Ролан Гарроса, що стартує менш ніж за місяць. >>
Тренери-іноземці вже давно не сприймаються в українському спорті як щось неординарне. >>
За 100 днів до старту паризької Олімпіади в Греції запалили олімпійський вогонь, і тепер він долає маршрут довжиною в 5 тисяч кілометрів, щоб 26 липня дістатися берегів річки Сена, де заплановано церемонію відкриття ХХХIII літніх Ігор. >>
Світовий рекорд з безперервної гри в шахи побив нігерієць Тунде Онакоя— партія тривала 60 годин. Він перевершив попередній рекорд на 4 години. >>
Український метальник молота Михайло Кохан із Запоріжжя здобув срібну медаль і став віцечемпіоном турніру «золотого рівня» у межах світового легкоатлетичного туру в Найробі (Кенія). >>