Ненудної вам осені!

10.03.2010
Ненудної вам осені!

Жан–Поль Готьє ставить на теплі тканини і панчохи. (Фото Рейтер.)

Провідні дизайнери планети завершують ознайомлення модників із трендами наступної осені–зими. Сьогодні в Парижі завершується повне коло «головних» тижнів моди прет–а–порте, і хоча скромніші модні центри (в тому числі й Київ) ще тільки переймають цю естафету, підбити підсумки модних тенденцій на наступний холодний сезон можна вже зараз.

Як зазначають оглядачі після оцінки колекцій, продемонстрованих у Нью–Йорку, Лондоні, Мілані та Парижі, восени під час підбору гардеробу жінкам доведеться проявити максимум фантазії. Головне — не боятися міксувати мало поєднувані на перший погляд тканини і фактури та кольори. Шифон із грубим вовняним трикотажем, атлас із товстим сукном тощо. І не забувайте про підбори — на жаль, для шанувальниць «балеток» і пласкої підошви, у моді залишається правило «що вище — то краще».

Паризький тиждень моди «з вішалки» підтвердив тенденцію Міланського — у моді буде строкате, яскраве і помаранчеве (але про «вічний» чорний забувати все ж не варто). У колекції для бренду «Баленсіага» дизайнер Ніколя Геск’єр ніби вивів на подіум моделей із яскравих рекламних постерів 1970–х років: барвисті рожево–салатно–бірюзово–блакитно–жовті кофтинки, сукні й брючні костюми викликали у глядачів усмішку й передчуття не нудної осені. «Це дуже домашня колекція — у ній прості повсякденні речі переплітаються з класикою», — констатував модельєр.

Молодий кутюр’є Крістоф Декарнен дещо здивував критиків. Ніби переплутавши прет–а–порте з тижнем високої моди, який відгримів у Парижі в січні, Декарнен не пошкодував на свою колекцію парчі, позолоти, блискучих принтів, «гобеленових» візерунків тощо. Попри те, що багатьох клієнток «Бальмен» нові пропозиції дизайнера привели в захват, Крістоф таки перебрав міру з шиком–блиском. Тож де в його колекції епатаж, а де — відвертий несмак, кожна модниця визначатиме для себе сама.

Протилежні відчуття викликав показ дебютної колекції Пітера Коппінга для будинку «Ніна Річчі» (раніше цей дизайнер працював на «Луї Віттон»). Ніжно–рожеві і благородно–ожинові атласні сукні довжиною трохи нижче коліна, квіт­часті візерунки, м’які рюші й оторочки — схоже, наступної зими Коппінг вирішив забезпечити клієнткам весняний настрій. При цьому притаманні «Ніні Річчі» класичний крій і кольори — червоний, сірий, чорний — також залишаються в силі.

А от Джон Гальяно своєю колекцію для дому «Крістіан Діор» критиків розчарував. Не тому, що колекція погана — навпаки, кутюр’є залишився вірним собі, дотримавшись благородного «жокейського» стилю. Мохерові пальто, піджаки і штани в клітинку, твідові костюми, светри грубого плетіння, вузькі шкіряні брюки й високі чоботи та багатошарові пастельні вечірні сукні з мусліну та мережива — все це публіці дуже сподобалося. Але оглядачі модних видань скептично зазначають, що Га­льяно не надто перенапружувався, зробивши колекцію прет–а–пор­те фактично продовженням «откутюрної». Хоча кого–кого, а впевненого у своєму таланті Джона їхня думка навряд чи турбує.