Романтична елегантність великих кравців

10.10.2009
Романтична елегантність великих кравців

Купальник і чоботи від Софі Альбу. (Фото Рейтер.)

Ну от і все: у Парижі відгримів останній тиждень моди прет–а–порте сезону весна/літо–2010, і тепер модниці повністю ознайомлені з тенденціями наступної теплої пори. Вибирати є з чого — дизайнери потішили розмаїттям фасонів і фактур. Але в одному всі «диктатори моди» одностайні: про взуття на пласкій підошві жінкам наступного року доведеться забути. Що вищими будуть підбори, то краще, в ідеалі — сантиметрів від... 18. Звісно, з відповідної висоти платформою, інакше на таких «ходулях» просто не встоїш.

За цим показником усіх перевершив британський дизайнер Александр Маккуїн, який змусив моделей (на диво, ніхто з них не впав) ходити по подіуму в ботильйонах зі шпильками й танкетками висотою понад 30 см, більше схожих на котурни, ніж на нормальне взуття.

Щодо одягу, то цього разу Маккуїна надихнула праця Дарвіна «Походження видів». Це майже всуціль коротенькі сукні з вигадливими яскравими принтами у стилі тропічного лісу, рясно оздоблені блискучими пайєтками, лосини під зміїну шкіру або риб’ячу луску тощо. Виглядало розкішно, коштувало відповідно — колекція Маккуїна була найдорожчою на Паризькому тижні моди, в якому загалом узяли участь 86 іменитих і не дуже дизайнерів.

Натомість Жан Поль–Готьє, який, усупереч чуткам про його звільнення, залишається в модному домі Hermes, потішив елегантно простою, сексуальною і, що головне, дуже «носибельною» колекцією: плісеровані та шкіряні міні–спідниці, шкіряні шортики, жакети, кардигани з V–подібними вирізами тощо. На вечір — довгі сукні та елегантні брючні костюми з тканини, що спадає м’якими складками, і шифонові блузи. Кольорова гама — всі відтінки коричневого, темно–синій та колір слонової кістки.

Джон Гальяно, навпаки, надихнувшись «трагедією голлівудських актрис у старості» продемонстрував якийсь дивний вінегрет–буфонаду. Наприклад, ансамбль із синьої мереживної спідниці–«тюльпан» із жовтим бантом спереду, напівпрозорої рожевої блузки, розцяцькованого нашитими трояндами з бордового оксамиту бежевим атласним піджаком, блакитних шкарпеток та лілових туфель. І в такому стилі — вся колекція. Шанувальники мистецтва і Гальяно були в захваті.

Ліванський дизайнер Елі Сааб зліплений зовсім з іншого тіста. Довівши, що недарма його вважають улюбленим модельєром голлівудських зірок, Елі запропонував розмаїття коктейльних та вечірніх суконь — надзвичайно елегантних і красивих, але... нудних.

Дизайнери Марія Грація К’юрі та П’єр Паоло Піччіолі сказали, що хочуть додати щось своє у традиції модного дому «Валентино», і зробили: в усій колекції не знайшлося жодної червоної сукні, та й узагалі нічого червоного, натомість тішили око м’які сірі, лавандові, ніжно–жовті й тілесні тони. Дама від «Валентино» наступної весни буде романтичною, «повітряною» й дуже «цікавою».

Щось подібне модниці знайдуть і в колекції Рікардо Тіші для «Живанші», але, окрім м’яких та ніжних коротких суконь із «римськими» драпіруваннями, італієць пропонує графічні силуети в монохромній гамі, з великою кількістю гострих кутів і завищеною талією.