Запах Брітні

23.03.2004
Запах Брітні

Брiтнi Спiрз.

      Колись зірки шоу-бізнесу змагалися одне з одним у професійних якостях: хто краще заспіває, станцює, пройдеться по подіуму чи зіграє на знімальному майданчику. Але потім ця одноманітність їм набридла, і тепер ідеєю-фікс для кожної другої знаменитості стало намагання обійти своїх колег у запровадженні нової лінії одягу, косметики чи парфумерії. Складається враження, що незабаром «справжнім» фахівцям у цих галузях нічого буде й робити.

      Не встояла перед спокусою змавпувати колег по сцені й Брітні Спірз. Причому, як виявилося, поп-принцесу мучила заздрість зовсім не до своєї одвічної суперниці Крістіни Агілери, котра час від часу займається дизайном прикрас для пірсингу, а до власниці найвідоміших у Голлівуді сідниць і за сумісництвом співачки Дженніфер Лопес. Річ у тому, що Джей Ло має власну парфумерну лінію, яка користується шаленою популярністю. І донедавна Брітні дуже заздрила успіхові Дженні. Тож можна собі тільки уявити, як зраділа голопупа зірочка, коли до неї звернулися представники знаменитої американської компанії Elizabeth Arden із пропозицією зайнятися спільним виробництвом косметики. Звісно, панні Спірз не доведеться особисто змішувати компоненти парфумів, кремів та лосьйонів — єдине, що від неї вимагається, це дати новій торговій марці своєї ім'я. За солідну винагороду, звісно, плюс відсотки з продажу. Щаслива зірка вже підписала відповідний контракт, і восени новий аромат «від Брітні» з'явиться на полицях елітних косметичних магазинів. Між іншим, на думку багатьох аналітиків, для Elizabeth Arden цей крок був дуже ризикованим, адже 22-річна Спірз і досі виступає в амплуа дівчини-підлітка, а клієнтками фірми є здебільшого зрілі жінки. Але керівництво компанії переконане, що варто дати співачці шанс. Бо навіть Брітні колись має подорослішати.