Зі світу по нитці — крутеликам «Пума»

02.07.2009
Зі світу по нитці — крутеликам «Пума»

Та сама «Пума» від «Дженерал моторз».

Американці дали Михайлу Задорнову черговий привід скласти серію гуморесок на тему, які ж вони «тупиє». Днями журнал «Форчун» опублікував власний рейтинг «найабсурдніших подій у світі бізнесу, що відбулися в першому півріччі 2009 року». Всього таких зафіксовано 17, і більшість позицій так чи інак пов’язана з діями великих компаній в умовах глобальної кризи.

На першому місці в антирейтингу — американський автовиробник «Дженерал моторз», котрий, як відомо, місяць тому збанкрутів. Так–от, ця фірма лише через тиждень після того, як президент США Барак Обама дав їй 60 днів, аби уникнути банкрут­ства, зробила паузу у своєму порятунку і... витратила купу коштів на анонс та рекламу двомісного транспортного засобу на акумуляторах «Пума» — це такий двоколісний візок–екіпаж, більше схожий на рикшу, ніж на автомобіль.

На другому місці опинилася компанія «Пепсіко», яка викинула 35 млн. доларів на рекламу своїх соків «Тропікана», точніше, їхньої нової упаковки. Закрутка на коробках виявилася невдалою, і споживачі соків буквально завалили «Пепсіко» листами з вимогами повернути колишній, зручніший і більш упізнаваний, дизайн.

У переліку — ще чимало ідіотських розробок і бізнес–заходів, а замкнула негативний рейтинг відома страхова компанія AIG. Після отримання багатомільярдної допомоги від уряду США ця «контора» зважилася на виплату бонусів своєму керівництву на загальну суму 165 мільйонів доларів. Тобто себе хлопці точно не образили, хоча когось — обділили, а інших — розсмішили.