Жінка в чорному

07.03.2009
Жінка в чорному

Індійська кінозірка Фрейда Пінто. (Фото Рейтер.)

Модна естафета сезону осінь–2009/зима–2010 добігла кінця: стильна публіка з’їхалася до Парижа, де проходить завершальний тиждень моди прет–а–порте. А перед тим охочих ознайомитися з останніми стильними новинками приймав Мілан.

Уже традиційно організатори скаржилися на кризу, через яку цього року довелося скасувати аж десять із запланованих показів. Зокрема, не приїхала юна російська дизайнерка Кіра Пластініна (щиро кажучи, невелика втрата) і був змушений відмовитися від демонстрації своєї молодіжної лінії модний будинок «Роберто Каваллі».

Зате «дорослу» лінію знаменитий дизайнер усе ж показав. Каваллі, як і більшість учасників Міланського тижня моди, пропонує наступної осені–зими носити одяг переважно у монохромній гамі (чорне, біле, трохи сірого). Дівчина від Каваллі — «особа жорстка, агресивна, сексуальна і молода, вона допоможе мені боротися з кризою». За задумом Роберто, криза відступить перед дівчатами, вбраними в міні–спідниці, напівпрозорі довгі сукні й розкішні чоботи з тонкої шкіри, які доходять аж до «п’ятої точки» і візуально мало відрізняються від вузьких штанів.

Веселий дует Доменіко Дольче і Стефано Габбана вирішив наплювати на кризу й потішити модниць оригінальними і мало придатними для вбрання на щодень ідеями. Колекція D&G вирізнялася пишними рукавами–буфами, сукнями з принтами–портретами Мерилін Монро, приталеними силуетами, ядучо–рожевими хутряними накидками й несподіваними аксесуарами. Наприклад, шарфами і шапками у формі… перчаток. До речі, однією з манекенниць на показі Дольче і Габбана була зірка «оскароносного» фільму «Мільйонер із нетрів» Фрейда Пінто, яка, нагадаємо, за «первісною» професією є саме моделлю.

Викличною, навіть агресивною жіночністю була просякнута й колекція модного дому «Гуччі». Щільні легінси, дуже вузькі брюки, шкіряні ботфорти до середини стегна й вище (дівчата, зверніть увагу — високі чоботи наступного сезону будуть писком моди), знову ж таки, приталені силуети, перетягнуті посередині поясом — дизайнери прямим текстом натякають на те, що навіть найзапеклішим любителькам мішкуватих джинсів доведеться згадати про своє жіноче начало.

Трохи більше різноманіття в силуети внесла колекція Moschino. Сукні, жакети і пальто цього бренду вирізнялися розмаїттям форм і великою кількістю воланів, бантів і рюшечок. Натомість кольорова гама не вразила: знову сіре, темно–синє і багато чорного.

Загалом за результатами Міланського тижня прет–а–порте можна зробити висновок, що чорний однозначно є лідером «кризової» моди. Звісно, були з цього правила й винятки — скажімо, Альберта Ферреті не пошкодувала для своєї колекції барв, запропонувавши модницям багато фіалкового, лазурового й теракотового кольору. Вечірні сукні від Ферреті теж кольорові, але тут уже без чорного не обійшлося: на кольорову тканину накладена сітка цього кольору.

Потішила око шанувальників і Міуччіа Прада, яка додала у свою чорно–брунатно–сіру колекцію кілька яскраво–червоних суконь і плащів. А до Донателли Версаче вже вишикувалися в чергу клієнтки, яким припали до душі вишукані жіночні сукні кольору морської хвилі й небесної блакиті.