Модельні коштовності

07.02.2009
Модельні коштовності

Хайді тепер не лише показує, а й створює.

36–річна німецька супермодель Хайді Клум уже так давно в модному бізнесі, що й сама могла б стати дизайнером. Тим паче що їй є з кого брати приклад — свої сили в цій справі вже пробували, скажімо, Елль Макферсон і Кейт Мосс. Хайді також отримувала пропозиції про співпрацю від різних компаній — виробників одягу, але зрештою застосувала свій дизайнерський талант зовсім не в «одежній» фірмі.

Рік тому манекенниця підписала рекламний контракт про співпрацю з маркою Diet Coke і розробила лінію декоративних кулонів, кольє і підвісок у формі популярного газованого напою. Аксесуари від Клум були продемонстровані в рамках традиційного благодійного показу колекції червоних суконь, яким щоразу відкривається Тиждень моди в Нью–Йорку. Кожен модельєр розробляє для цього дефіле червоне плаття власного дизайну, потім усе це добро продають, а кошти йдуть у фонд допомоги жінкам із серцево–судинними захворюваннями та на розробку нових медичних програм лікування таких хвороб.

Хайді брала участь у цьому показі й минулого року — демонструвала сексуальну червону сукню від американського дизайнера Марка Джейкобса. Цього разу випала нагода похизуватися власним талантом. Кожен із кулонів, які авторка створила з рубінів і діамантів, коштує щонайменше 3 тисячі доларів. Не виключено, що одну з таких прикрас Хайді вдягне 22 лютого на церемонію вручення кінопремій «Оскар».