Чехов на пуантах

Чехов на пуантах

За два роки існування в Києві театру сучасної хореографії «Київ Модерн–балет» його художній керівник Раду Поклітару привчив нас до думки, що авангард — поняття насправді безмежне. Не встигли театрали оговтатись після емоційного потрясіння від його «Кармен. TV», як Поклітару пвпродовж року «вистрілює» новими провокаціями — «Веронський міф: Шекспірименти», «Дощ/Болеро», «Лускунчик»... Плас­тичний малюнок від Поклітару завжди насичений і новаторський настільки, що з будь–якого його шматочка при розумному підході до справи можна розкрутити хореографічну конструкцію для іншого спектаклю. У своїх наступних прем’єрах, балетних виставах «Палата №6» та Underground, Раду Поклітару продовжить експериментувати з пластикою людини та ...її ж психологією. Власне, саме ці експерименти є визначальними у творчості балетмейстера Поклітару.

Ольга Куриленко та її Бонд

Ольга Куриленко та її Бонд

По озеру Гарда на швидкості летить до берега човен, паралельно по гірських дорогах і тунелях на шаленій швидкості мчить дорога спортивна англійська іграшка Aston Martin. Зелений пагорб насувається на човен, дві чорні лискучі Alfa Romeo женуться по дорогах італійської півночі за незворушним агентом 007. Поворот дороги, очі, півкорпуса машини, панорамно гори, знову озеро і берег, розгублений поліцейський, знову монтажний вінегрет із пістолета, вантажівки, тунеля, пейзажа, Деніела Крейга — так карколомно, з місця в кар’єр починається 22–й фільм про британського шпигуна Джеймса Бонда.

Всі статті рубрики