Куди податися молодому дизайнеру

Куди податися молодому дизайнеру

На світовому ринку моди панують одні й ті ж бренди — модні Доми, які можуть собі дозволити щороку витрачати на рекламні кампанії десятки мільйонів доларів, викуповуючи сторінки в найпрестижніших Vogue, Harpers Bazaar, Tatler, L’Officiel та в інших глянцевих виданнях про моду. Між тим, на ці Доми, які здебільшого носять імена великих покійників, працюють тисячі молодих креативних дизайнерських голів із Азії, Африки, Європи, Америки, прізвища яких відомі у вузькому колі. А в широкому про них дізнаються, якщо комусь пощастить стати креативним директором жирного бренду. У рамках UFW відбулася прес–конференція британського фешн–критика, головного редактора порталу Fashion Wire Daily Годфрі Діні, який розповідав про чотири головні Тижні моди — Париж, Мілан, Лондон, Нью–Йорк, зо п’ять другого ешелону — Сан–Паулу, Лос–Анджелес, Сідней, Пекін, Москва, а ще Токіо, Мадрид, Шанхай, про прес–розпродажі, речі на яких коштують 25% їхньої вартості в магазинах, про найнедоступніші паризькі покази — Balenciaga. Присутній на прес–конференції відомий грузинський дизайнер Автанділ Цквітінідзе запитав Годфрі, наскільки реально новому дизайнеру вийти на глобальний ринок.

Олеся Махонько по–анлійськи

Олеся Махонько по–анлійськи

Олеся Махонько майже п’ять років працює в Лондоні, за цей час змінила п’ять компаній і створила свій бренд Molessa. Назва склалася з імені і прізвища дівчини, бо зробити бренд «іменним» не дозволяє фонетична екзотичність для британців. Попри те, що в британській столиці своїх молодих дизайнерів перевиробництво, Олеся каже, що там легше і простіше просувати свій бренд, бо є налагоджені механізми і система. «УМ» розпитала дебютантку UFW про особливості роботи молодого дизайнера в креативній столиці світу.

Чоловік п’ятниці

Чоловік п’ятниці

У ресторані «Монако» під келих шампанського показ колекції Олександра Гапчука офіційно закрив Ukrainian Fashion Week. Закрив на оптимістичній ноті. Бо коли українські дизайнери втягують голову в плечі в очікуванні страшної і голодної фінансової кризи, Гапчук оголосив про створення нової марки чоловічого одягу Real Casual Alexandr Gapchuk і відкриття навесні 2009 року трьох монобрендових бутіків.

Всі статті рубрики