Дорогий язичок

03.09.2008
Дорогий язичок

У світі є мало більш впізнаваних фірмових знаків, ніж логотип британської групи «Роллінг Стоунз» з великими губами (натяк на фрагмент обличчя вокаліста групи Міка Джаггера) та висунутим язиком. Його можна побачити на різноманітних рекламних плакатах та мільйонах футболок. Це лого розробив ще 1970 року художник Джон Паше і отримав гонорар у розмірі 50 фунтів стерлінгів. Відтоді воно принесло мільйонні прибутки. «Роллінг Стоунз» досі використовують цей символ.

Цього тижня один із найшановніших музейних закладів Великої Британії — лондонський Музей Вікторії і Альберта — придбав цю скромну роботу, яка в оригіналі виконана в чорно–білому варіанті, за 51 тис. 375 фунтів стерлінгів (92,5 тис. доларів).