ПРИКОЛИ про дачу
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
У світі є мало більш впізнаваних фірмових знаків, ніж логотип британської групи «Роллінг Стоунз» з великими губами (натяк на фрагмент обличчя вокаліста групи Міка Джаггера) та висунутим язиком. Його можна побачити на різноманітних рекламних плакатах та мільйонах футболок. Це лого розробив ще 1970 року художник Джон Паше і отримав гонорар у розмірі 50 фунтів стерлінгів. Відтоді воно принесло мільйонні прибутки. «Роллінг Стоунз» досі використовують цей символ.
Цього тижня один із найшановніших музейних закладів Великої Британії — лондонський Музей Вікторії і Альберта — придбав цю скромну роботу, яка в оригіналі виконана в чорно–білому варіанті, за 51 тис. 375 фунтів стерлінгів (92,5 тис. доларів).
Як же важко мовчати, коли тебе не питають. >>
Букінгемський палац практично ніколи не звертає увагу на чутки про членів королівської сім’ї. >>
Причина: звинувачення в сексуальних домаганнях по відношенню до двох членкинь знімальних команд. >>
На аукціоні, за рекордні £1,175 мільйона ($1,485 мільйона,), продали золотий годинник найбагатшого пасажира на борту «Титаніка» Джона Джейкоба Астора IV. >>
Відсьогодні в обіг введено пам’ятну монету "Чорнобиль. Відродження. Лелека чорний" – Нацбанк присвятив її до 38-ї річниці Чорнобильської катастрофи. >>
Дослідники у Всесвітній день пінгвінів показали, які види мешкають у районі української наукової станції «Академік Вернадський» в Антарктиді. >>