Соціальний Фелліні

Соціальний Фелліні

Наступна прем’єра у Національному театрі імені Франка запланована на восьме березня — режисер Олександр Білозуб випускатиме виставу «...Я згадую...Амаркорд». Це повідомлення наштовхує щонайменше на дві думки з приводу. Перша — ця вистава буде для жінок і про жінок, і друга — без Фелліні тут не обійшлося («Амаркорд» — один із найвідоміших фільмів великого Федеріко, за який він більше тридцяти років тому отримав «Оскар»). Обидва висновки є правильними: у новому спектаклі Олександра Білозуба будуть і жінки, і опосередкований Фелліні, і туга за тим, що не збулося...

Перед штурмом «берлінської стіни»

Перед штурмом «берлінської стіни»

Коли у грудневій програмі «Кіно UA» (УТ–1) я почув, що на початку нинішнього десятиліття фільм Тараса Томенка «Тир» отримав головний приз Берлінського кінофестивалю, то лишалося тільки руками розвести. Раніше доводилося чути про «Срібного ведмедя»... Ставки ростуть — ну, хто більше? Не було такого призу — хоча б тому, що 10–хвилинна студентська картина не брала участі у конкурсній програмі. Її відзначив якийсь американський фонд... Добре й почесно, але ж за тим почалася хлєстаковщина. Просив би журналістів не смішити людей і перевіряти факти. Нині це не таке вже й трудне завдання.

Всі статті рубрики