«Норма» замість «Хонди»

«Норма» замість «Хонди»

За словами директора Національної опери Петра Чуприни, жодна вистава у цьому театрі не виникає зненацька, раптово, просто так. Кожна прем’єра починається із запитання, наскільки вмотивовано виглядатиме цей спектакль в репертуарі театру. Особлива місія опери «Норма» — провести своєрідну ревізію вокального потенціалу артистів. Річ у тім, що італійський композитор Вінченцо Белліні написав цей твір у стилі бельканто. «А бельканто, — розповідає непосвяченим Петро Чуприна, — є кращим тренінгом для голосу». Ревізувати мали всіх — від початківців до народних артистів. А тому, за словами режисера вистави Анатолія Солов’яненка, спочатку розподілили на кожну партію усіх виконавців, голосові можливості яких «пасували» саме цій ролі. В процесі репетицій дехто відмовився, дехто вирішив зосередитися на інших проектах, але, переконують Чуприна та Солов’яненко, ця опера матиме три повноцінні склади.

П’ять днів на «Манежі»

П’ять днів на «Манежі»

На Андрія в Москві почалася вакханалія мистецтва — з 13 по 17 грудня у Центральному виставкому залі «Манеж» проходить найбільший у Росії художній ярмарок «Арт–Манеж». Те, що в Києві намагається робити директор «Українського дому» Наталя Заболотна — «Арт–Київ» цього року пройшов тільки вдруге — в сусідній столиці «вариться» уже 12 років. Те, що «Арт–Манеж» — найбільш представницький захід, накладає свій відбиток — концепція його розмита, наскільки це взагалі можливо: усі напрямки і жанри, класики і молодь, справжнє і модне. Мистецтвознавці відзначають, що світові тенденції — інтерес до пострадянських художників і класиків соцреалізму — позначаються і на «асортименті» галерей, які беруть участь у московському художньому ярмарку. Отже, найбільш вигідний «товар», який намагалися показати галерейники — роботи 30—50–х років, художники–нонконформісти, мистецтво 70—90–х, ще не антикваріат, але вже достатньо перевірені часом полотна, щоб бути гарантованим капіталовкладенням.

Всі статті рубрики