Санта–Клаус на дієті

12.12.2007

До католицького Різдва та Нового року залишається зовсім мало часу, і Санта–Клаус уже складає до мішка подарунки для західних дітей. Однак цього року бідолашного дідуся до них можуть просто... не пустити. Боротьба за здоровий спосіб життя в Америці та Європі сягнула таких масштабів, що Санту дедалі частіше «виганяють» із суспільства. Минулого року зображення червонощокого персонажа заборонили на різдвяних ярмарках Австрії та Німеччини. А цього року проти доброго діда з подарунками постали американські лікарі. Бо Санта–Клаус, бачте, занадто товстий і «пропагує ожиріння». Мовляв, от схудне — тоді хай діти з ним і спілкуються.

Однак, як з’ясувалося, є в боротьбі проти Санти й комерційний підтекст. Противники різдвяного стариганя наголошують, що цей символ... привласнений компанією «Кока–кола» і вже давно асоціюється не з Різдвом, а з продукцією цієї фірми. Адже своїм іміджем веселого пузатого дідуся в червоному кожушку Санта–Клаус зобов’язаний саме художникові Хеддону Сендблу, який уперше намалював його таким для реклами «Кока–коли».

Лікарі у США іронізують: воно й не дивно, адже той, хто полюбляє споживати колу, має всі шанси відростити ще й не таке пузо. Жарти жартами, а керівництво Британського торгового центру вже відправило своїх Санта–Клаусів на тренувальну базу, де вони протягом місяця до Різдва проходять спеціальний курс схуднення. На дієту сіли й багато інших чоловіків, які зображують Санту. Що поробиш — вимоги сучасного світу.