«Продажна» Аністон

06.10.2007
«Продажна» Аністон

Авторитетний часопис «Форбс», який теж не уникнув журнальної моди на рейтинги, вирішив визначити, у кого зі знаменитостей найбільш «продажне» обличчя. Експерти видання дослідили обкладинки найвідоміших журналів у світі шоу–бізнесу (People, Star, US Weekly, In Touch Weekly, OK! тощо) за перше півріччя цього року і визначили, хто з зірок найчастіше на них з’являвся. Однак для того, аби перемогти в рейтингу «Обличчя року», кількісного показника було недостатньо. Найбільше уваги організатори дослідження приділяли якості, відзначаючи позитивними балами тих, чиє фото на обкладинці сприяло кращому продажу журналу.

Як з’ясувалося, за шість місяців найбільше «заробила» своїм обличчям Дженніфер Аністон. Вона з’являлася на обкладинках усіх перелічених видань, окрім In Touch, і загалом допомогла продати понад 5 мільйонів примірників. Як припускають знавці, це все через те, що 38–річна Аністон — «класична обманута жінка», і більшість читачок може зрозуміти почуття тієї, яка кохала чоловіка, що покинув її заради партнерки по фільму. Тому й купують журнал із зображенням Джен на обкладинці.

До речі, друге місце за показником частоти й корисності появи на обкладинках посів саме колишній чоловік Дженніфер, 43–річний Бред Пітт. Щоправда, цей феномен експерти чомусь не коментують. Є серед лідерів рейтингу й розлучниця Анджеліна Джолі — вона посіла четверте місце.

Щодо інших популярних осіб, то до першої п’ятірки «Облич року» увійшли також 22–річна кінозірка Скарлетт Йоханссон і 31–річна «оскароносиця» Різ Уїзерспун. А от Брітні Спірз, яка завдяки судовій тяганині з екс–чоловіком Кевіном Федерлайном з’являлася на обкладинках найчастіше — аж 18 разів, опинилася аж у хвості рейтингу. А все через те, що журнали з її зображенням продавалися значно гірше, ніж завжди.