Як потрапити до трендів та рекомендацій на YouTube

15:23, 01.08.2023
Як потрапити до трендів та рекомендацій на YouTube

Першочерговим завданням користувача є навчитися мислити до пари алгоритмам Ютуб.

Кожен автор-початківець мріє про те, щоб його відео могло зайняти місце у трендах та рекомендаціях Ютуб. Але, на цю мету потрібно дуже плідно попрацювати. На додачу, власнику каналу потрібно вивчити всі поточні алгоритми платформи, що пов’язані з просуванням контенту у тренди.

 

Розділ “Тренди” вміщує ролики, які змогли набрати велику кількість переглядів за короткий час. Тут зібрані популярні матеріали, з якими різними шляхами активно взаємодіє аудиторія. Тому, потрапляння до “рекомендацій” - це святий Грааль для блогерів, які бажають розповсюдити свій канал. Також, може знадобитися додаткова реклама, яка коштує грошей. А, заробити на це допоможуть зручні казино Приват 24 з цілодобовим доступом до великого асортименту слотів.

 

Правила, яких слід дотримуватися для потрапляння в “Тренди” Ютубу 2023

 

 

Першочерговим завданням користувача є навчитися мислити до пари алгоритмам Ютуб. Тобто, ролики, що додаються до каналу, повинні бути унікальними та якісними. Також, щоб відео швидко потрапляли до рекомендованих, треба робити:

 

- Інтригуючу назву та обкладинку для матеріалу;

- Регулярні заходи, які стимулюють аудиторію на перегляди, вподобайки та коментарі;

- Щоб відео відповідало актуальним цілям каналу, а також, запитам глядачів;

- Постійний аналіз власної ланки (наприклад, дослідження перспективи розвитку контенту в певній тематиці).

 

Треба звертати увагу лише на ті тренди, які мають довгостроковий вплив. Також, ролики повинні містити не тільки те, що подобається автору, але і його підписникам. Це пов’язано з тим, що Ютуб робить підвищення лише тих матеріалів, які утримують людей на сайті. 

 

При цьому, варто акцентувати на кращих показниках загального часу переглядів відео. Тож, якщо люди дивляться матеріали менш як 10 секунд, вони навряд дістануться “Трендів”. На це питання може вплинути особисте дослідження аудиторії каналу. Тобто, достатньо подивитися останню статистику та зрозуміти, в який час люди виявляють найбільше активності.

 

 
Додаткові тонкощі, що додають переваги роликам
 

Кожному контент-майстру потрібно пам’ятати, що “золотих осередків” у сенсі рекомендацій немає. Все залежить від бажання, кількості витраченого часу та алгоритмів Ютуб. Але, якщо дотримуватися певних порад, “підвищення” сюжетів до статусу трендових не змусить себе довго чекати.

 

Попри створення цікавого авторського контенту із певним тайм-кодом, потрібно використовувати влучні хештеги та ключові слова. Останні можна і потрібно додавати до заголовків публікацій. Ці корисні доповнення збільшують шанси на додавання сюжету в рекомендації за рахунок того, що платформа розуміє, про що у ньому йдеться.

 

Також, варто спробувати співпрацю з іншими каналами задля збільшення аудиторії та охоплення. Наприклад, якщо людина обере партнера, який вже є у “Трендах”, у ней стає більше шансів потрапити до цієї ланки. І останнє, не треба зловживати так званими “популярними хештегами” або “ключьовиками”. Особливо, це стосується тих слів, що не відповідають загальній темі відео. Подібні заходи можуть призвести до відповідних дій Ютуб, які стосуються блокування матеріалу або покарання каналу.