«Юний орел» — патріот і творець атмосфери єднання і братерства

«Юний орел» — патріот і творець атмосфери єднання і братерства

Усі його концерти — барвисті і дуже щирі. Його пісні — патріотичні, серйозні, лагідні, жартівливі — змушують замислитись над своїми вчинками, згадувати минуле, мріяти про кохання, а інколи — крадькома втирати сльозу.

Чудовий настрій забезпечували вже при вході до Національного палацу «Україна». Чепурні дівчата дарували свої чарівні усмішки та запрошували гостей до столу, який був накритий просто в холі палацу, скуштувати канапку зі свіжоспеченого українського хліба з салом та зігрітися фірмовою горілкою на кропиві. Перед концертом також можна було придбати диски з найпопулярнішими хітами співаючого ректора і його книжки «Імідж», «Антологія української естради», «Лідерство як бренд», «Смак», «Ректор», «Готельно–ресторанний сервіс»...

Зал заповнений ущерть. У Поплавського своя аудиторія шанувальників — люди різного віку та соціального статусу, яких об’єднує любов до української пісні та рідного краю.

«У нас на кожному кроці — готовий сценарій: записуй і знімай»

«У нас на кожному кроці — готовий сценарій: записуй і знімай»

У Будинку кіно людно, як ніколи. У залі жодного вільного місця. Молоді режисери сидять у проході. Всі зацікавлені у семінарі «Моделювання успішного українського фільму», а точніше — в його результаті. Голова Спілки кінематографістів Сергій Тримбач занотовує поради всіх виступаючих. «Напишемо листа з пропозиціями до Прем’єр–міністра України Миколи Азарова, — каже Тримбач. — Чиновники міркують на сталінський лад: нехай буде 2–3 фільми, але геніальні. За останніми повідомленнями, Держслужба кінематографії має намір фінансувати фільми Олександра Міндадзе «У суботу» про трагедію на Чорнобильській АЕС і картину «Параджанов», яку зніматиме Роман Балаян. На ці два проекти пропонується виділити 25 млн., увесь бюджет, який є».

За задумом Сергія Тримбача, семінар кінематографістів мав виконувати функцію середовища, де варяться ідеї і виробляється рецепт запуску успішного комерційного кіно. Але не варто забувати, що питання про моделювання успішного кіно сьогодні звучить парадоксально, зважаючи на те, що кіновиробництво в Україні ледве животіє. «Рецептом» того, як досягти успіху, став виступ відомого продюсера, голови експертної ради «Національної медіа–групи» в Москві, президента фестивалю «Кінотавр» Олександра Роднянського. Із семигодинного обговорювання випливло кілька пропозицій.

Всі статті рубрики