Не підмажеш — не поїдеш

10.09.2008
Не підмажеш — не поїдеш

Проїзд у столичній підземці дорожчатиме. Якість наданих послуг залишиться незмінною.

На сьогодні депутати Київради ще не ухвалили жодного рішення з приводу підвищення вартості проїзду в комунальному транспорті. Але незабаром, очевидно, ухвалять. Бо тиск, який на них чинять комунальники, зіграє роль краплі, що точить камінь. Ба, навіть не однієї краплі, а цілого осіннього дощику, який нудно стукає в шибки вікон із одним і тим самим мотивом: гроші, гроші, гроші...

«Гідну зарплатню транспортникам!», «Київ­ський метрополітен — на межі зупинки!», «З 1 вересня кількість потягів скорочено. Далі — зупинка!» — з такими плакатами комунальники стояли під стінами мерії в очікуванні свого «месії». «Месією» став секретар Київради Олесь Довгий, який пообіцяв транспортникам, що буквально зараз же піде створювати якусь комісію з вивчення ситуації і що інтереси працівників цієї галузі неодмінно будуть ураховані.

Сценарій, за яким розгортаються події у сфері комунального транспорту, дуже нагадує нещодавні попередження про те, що борошна в Києві лишилось на тиждень. Після істотного підняття ціни на хліб борошно знайшлося, і пристрасті нібито вляглися. Залишився лише неприємний осад — адже Черновецький і його люди обіцяли зупинити подорожчання хліба. Так само «отці» міста гарантували теперішні ціни на проїзд, наголошуючи, як на власному досягненні, на тому, що метро в Києві — найдешевше в Україні.

Депутатка від Блоку Кличка Наталія Новак зазначила, що вся акція під стінами мерії — замовна і спланована заздалегідь, причому аж ніяк не найбільш зацікавленою стороною. Просто декому вигідно брати гроші двічі — з кишень городян та з міського бюджету, який виділяє дотації на утримання комунального транспорту.

Проте голова профспілкового комітету працівників метрополітену Сергій Болтинюк стверджує, що дотацій від міста його колегам вистачає тільки на першочерговий ремонт. Поза цим — підприємство абсолютно не розвивається. А собівартість перевезення одного пасажира при цьому становить 1,7 гривні, каже Болтинюк.

А от лідер столичної фракції БЮТ Олександр Зінченко вважає, що спочатку слід підвищити якість наданих послуг, а вже потім вимагати за них розрахунок. Окрім того, чому одна поїздка в метро мусить коштувати саме 2 гривні? «Чому не 2,5, не 5 або не 1 гривню? — Будь–яке рішення має бути зрозумілим для громади. А точка зору політиків нас буде цікавити в останню чергу — політики в метро та тролейбусах не їздять», — резонно зазначає Зінченко.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>