НОВИНИ ПЛЮС

19.04.2008

Слон і гойдалка

У Київському зоопарку демонтують найбільші атракціони, вирішила адміністрація закладу. Першим приберуть «дикий потяг», який гуркотом лякає тварин. На території звіринця залишать звичайні компактні гойдалки для наймолодших відвідувачів, а також гірки та інші споруди, що не видають гучних шумів. На місці колишніх атракціонів розіб’ють клумби — до роботи над ними вже запрошені переможці конкурсу ландшафтного дизайну. Благі наміри теперішнього керівництва зоопарку можна тільки вітати, хоча на відновлення репутації парку піде ще чимало часу: столичний звіринець періодично потрапляє у скандали, пов’язані з жорстоким ставленням до тварин. Зокрема, в лютому його робітники примудрились «не помітити», що бурий ведмідь на прізвисько Чиполліно помер — відвідувачі 12 днів поспіль дивились на мертву тварину.

Загиблі міліціонери «відстояли» Солом’янку

Столичні архітектори відправили на доопрацювання проект реконструкції Солом’янської площі, який передбачав зведення офісно–торговельного центру та підземного паркінгу. Центр мав складатися з двох 18–поверхових башт і займати чималу територію — таку, що саме поняття «площа» могло зникнути під його фундаментом. До того ж задля нового «монстра» довелось би демонтувати пам’ятник загиблим правоохоронцям, який стоїть у центрі площі, а це потребує згоди певних відомств. Проте основне зауваження забудовникам полягало у тому, що поява їхньої «висотки» остаточно застопорить і без того проблемний рух по Солом’янській площі. Тому головний архітектор столиці Василь Присяжнюк запропонував інвесторам будівництва порадитись із «Київавтодором» та «Метробудом» на предмет прийнятної пішохідно–транспортної схеми, а поки що на проект забудови Солом’янської площі буде оголошено конкурс.

Дитячий лепет дратує киян?

У Київський метрополітен надходять прохання припинити експеримент з дитячими голосами, які керівництво підприємства вирішило використати для озвучення назв станцій і загального «одомашнення» «підземки». Речник метрополітену Надія Шумак каже, що її колеги не очікували негативного ставлення до подібного рішення, проте вже в перший день «прокату» прес–службі надійшла низка обурливих відгуків. Наразі користувачі метро просять повернути в ефір спокійний чоловічий голос. Чи триватиме експеримент далі — поки що не відомо.

Шведи взяли «Україну»

Шведська компанія «Квін Холдінгс Швіден АБ» купила 92,75 відсотка акцій ВАТ «Універмаг «Україна». Компанія входить до інвестиційної групи Quinn Group, яка має намір вкладати кошти у купівлю об’єктів комерційної нерухомості в країнах Східної Європи та Індії. Нагадаємо, що загальна площа універмагу складає 35 тисяч квадратних метрів, прибуток від продажів за останній рік склав 45,64 мільйона гривень.

Розтопчуть колесами

Регіональна рада учасників Асоціації міжнародних перевізників заявляє, що не стане підкорятися рішенням КМДА щодо обмеження руху вантажівок по місту. У свою чергу, КМДА вустами першого заступника голови Дениса Басса вважає такі заяви провокативними. За словами Басса, заборона на в’їзд для важких транспортних засобів у певні часи доби є вимушеною мірою, що має на меті підвищення безпеки руху тощо. Заборона стосується проміжку часу між сьомою годиною ранку та восьмою вечора. Міська влада та ДАІ намагаються знайти порозуміння з перевізниками, проте поки що далі ультиматумів справа не йде.

  • Навiщо Києву вулиця Табiрна,

    ...Я вийшов iз вулицi Пилипа Орлика, повернув на Михайла Грушевського, пересiк Богдана Хмельницького, спустився на Петра Сагайдачного... Сьогоднi в це важко повiрити, але чверть вiку тому про такi назви годi було й думати. Справдi, в перший рiк Незалежностi столиця України ввiйшла з вулицями Ленiна, Свердлова, Дзержинського, Жданова, Кiрова, Куйбишева, Орджонiкiдзе, Менжинського, Володарського, Косiора, Постишева, Мануїльського, площами Жовтневої революцiї, Ленiнського комсомолу, Брежнєва тощо. Та що там вулицi та площi, найпрестижнiшi центральнi райони столицi iменувалися Ленiнський, Радянський, Жовтневий, Московський, Ленiнградський, а в цих районах найошатнiшi вулицi носили iмена класикiв марксизму-ленiнiзму, росiйських революцiонерiв, агентiв ленiнської «Іскри» та мало не всiх членiв ленiнсько-сталiнського ЦК. >>

  • Розшукується дизайнер

    Будь-яку потрібну та корисну справу можна зіпсувати. Власне, для цього достатньо грати не за встановленими правилами, а за тими, що відповідають кон’юнктурі сьогоднішнього дня. Киянам обіцяли відкритий конкурс, на якому обиратимуть головного архітектора міста. >>

  • Митарства українського трамвая

    Кілька місяців тому на розширеному засіданні Ради директорів підприємств, установ та організацій міста Києва було підписано угоду про об’єднання зусиль київської міської влади та бізнесу щодо розвитку внутрішнього ринку задля сталого економічного розвитку міста. Свої підписи під документом поставили міський голова Києва Віталій Кличко, президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та голова Ради директорів підприємств, установ та організацій Києва Олександр Осадчий. >>

  • Чи повернуть киянам Довженків кінотеатр?

    Із плином часу залишається все менше тих, хто пам’ятає про кінотеатр імені Олександра Довженка, який колись розташовувався на проспекті Перемоги, 24а. Цю не надто ошатну споруду було знесено кілька років тому, і на її місці має з’явитися сучасний кінокомплекс. >>

  • Київ без крил

    У митрополичих палатах у «Софії Київській» того дня збирали підписи під зверненням до Кличка і Порошенка передати під музей авіації будинок сім’ї Сікорських на Ярославовому Валу, 15-б і перейменувати аеропорт «Київ» (Жуляни) на честь Сікорського. Підписатись під одним зі звернень не виходило. Активісти обидві вимоги оформили в одному листі. >>

  • Де сидять художники?

    Київ усе більше переймає європейські традиції, наповнюючи вулиці креативними елементами вуличного дизайну — від паркових скульптур на Пейзажній алеї та лавочок у вигляді чашок на Прорізній до розмаїтих нетривіальних «пам’ятників» — Їжачку в тумані, закоханим ліхтарям, табуреткам. >>