Мінкульт підтримує створення Федерації кіберспорту України

10:29, 24.02.2020
Мінкульт підтримує створення Федерації кіберспорту України

Міністерство культури, молоді і спорту підтримує створення єдиної Федерації кіберспорту України, яка би мала офіційний статус.

 

Про це повідомляє  “Укрінформ” з посиланням на заступника міністра культури Володимира Шуміліна.

 

“Міністерство культури, молоді та спорту розуміє важливість кіберспорту та його соціальну складову. Ми вже спілкувались з великими “гравцями” на цьому ринку і повністю підтримуємо створення єдиної національної Федерації кіберспорту України”, – сказав він на турнірі з Dota 2 у Києві під назвою WePlay! Dota 2 Tug of War: Mad Moon.

 

Шумілін вважає, що кіберспорт може допомогти в реабілітації ветеранам війни на Донбасі, сприяти соціалізації людей з інвалідністю та гендерній рівності.

 

Наразі в Україні існує ГО “Федерація кіберспорту України” (UESF) – всеукраїнська громадська організація, створена для популяризації і розвитку комп’ютерного спорту в Україні, національного статусу вона не має.

 

Змагання з кіберспорту, зокрема міжнародні, проводяться по всьому світу.

 

Великі змагання проводяться в спеціальних місцях, де публіка може спостерігати за гравцями, що сидять за комп'ютерами, а хід змагань можна відстежувати на великому екрані, де транслюється ігровий процес. Менш масштабні змагання відбуваються в комп'ютерних клубах. Крім того, змагання можуть проводитися через інтернет.

 

Гра через інтернет має низку недоліків. У різних гравців можуть бути неоднакові затримки передачі інформації через глобальну мережу в зв'язку з її неоднорідністю. Під час гри через Інтернет складно виявити шахрайство гравців.

 

Натомість, під час гри через локальну мережу всі гравці присутні в одному приміщенні під наглядом організаторів змагання, тому шахраювати набагато важче. Локальна мережа зводить нанівець і проблему затримок, оскільки має достатню й однакову для всіх пропускну здатність.

 

Гра через LAN створює специфічну атмосферу змагання завдяки особистій присутності всіх учасників і глядачів, яка не може бути досягнута за допомогою Інтернету.