Володимир Омелян оголосив в Україні еру доріг з бетону (відео)

22:01, 22.03.2019
Володимир Омелян оголосив в Україні еру доріг з бетону (відео)

Товщина дорожнього покриття бетонки разом з ущільненим і стабілізованим грунтом - майже 1,5 метра (фото: mtu.gov.ua)

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про початок ери бетонних доріг в Україні.
 
Про це він сказав у п'ятницю, 22 березня, у Полтавській області, де будується чотирисмуговий бетонний автобан, повідомляє прес-служба Міністерства транспорту.
 
Омелян також проінспектував хід робіт на транспортній розв'язці в районі села Бутенки Кобеляцького району Полтавської області.
 
"Це частина стратегічного чотирисмугового автобану Київ - Дніпро, який ми здамо до кінця 2021 року. У Полтавській області цей автобан будується в бетоні, з гарантією 28 років, а при відповідному утриманні він прослужить не менше 50 років. Миколаїв - Кропивницький, об'їзна Житомира - починаємо еру бетонних доріг в Україні, які прокладаються із застосуванням найсучасніших технологій", - сказав міністр.
 
Роботи на цій розв'язці ведуться в рамках державного інвестиційного проекту щодо поліпшення стану автодороги Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка.
 
На цій ділянці будується сучасна автодорога з цементобетонним покриттям, транспортна розв'язка на двох рівнях на перетині автодоріг М-22 Полтава - Олександрія і М-31 Дніпро - Решетилівка, шляхопровід через залізницю в Кобеляцькому районі.
 

За словами Омеляна, на реалізацію проекту за останні два роки спрямовано рекордний обсяг коштів: у 2017 році - 252 мільйона гривень, у 2018 році - 1 мільярд 41 мільйон 955 тисяч гривень, у 2019 році планується профінансувати 800 мільйонів гривень.
 
Зазначається, що товщина дорожнього покриття бетонки разом з ущільненим і стабілізованим грунтом - майже 1,5 метра. Верхній шар (важкий бетон) - 26 сантиметрів. На поздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 сантиметрів укладають армуючі елементи - заставні штирі. Вони не дають бетонним плитам зміщуватися після нарізки швів.
 
Нагадаємо, раніше Володимир Омелян розповів, як Україна економить на ремонті доріг.