У Харкові оператори кол-центру дзвонили людям і звинувачували у продажі свого голосу на виборах

19.03.2019
Поліція Харківської області відкрила кримінальне провадження проти кол-центру, співробітники якого грубо втручалися у хід передвиборчої кампанії.
 
Вони телефонували людям від імені Національної поліції та Громадянської мережі «Опора» й звинувачували їх у продажу свого голосу.
 
Мовляв, факт порушення виборчого законодавства вже був зафіксований правоохоронцями, тому як тільки «підозрювані» підуть голосувати — автоматично потраплять до в’язниці на два роки.
 
«Лише у Харкові такий кол-центр був розгорнутий на 85 операторів, — повідомила каналу «Прямий» координатор «Опори» Ольга Айвазовська. — Такі ж центри виявили в 12 інших областях країни. Повідомлення надходили щодня».
 
За даним фактом слідчим управлінням ГУНП у Харківській області відкрито кримінальне провадження. Зловмисникам інкримінують статтю «Перешкоджання здійсненню виборчого права або права брати участь у референдумі, роботі виборчої комісії або комісії з референдуму чи діяльності офіційного спостерігача» Кримінального кодексу України.
 
«Санкція статті передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від трьох до семи років, із позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років, — повідомили у прес-службі поліції. — Наразі встановлюють усі обставини та осіб, причетних до скоєння злочину».
 
Загалом із початку виборчої кампанії до поліції Харківської області надійшло майже 120 повідомлень про порушення виборчого законодавства. У результаті правоохоронці порушили 11 кримінальних проваджень і склали два адміністративних протоколи.