Сьогодні кожен день — трагедія: Театр на Подолі та «Мізантроп» анонсують спільний проект

Сьогодні кожен день — трагедія: Театр на Подолі та «Мізантроп» анонсують спільний проект

Нещодавнє новосілля Театру на Подолі у Києві ознаменувалося не лише гучним скандалом між противниками та прихильниками архітектури його нового приміщення, а й сміливою, як для сучасного театрального процесу, заявою керівника Віталія Малахова.

20 років на сцені: водевіль за п’єсою Олени Пчілки святкує ювілей у театрі «Колесо»

20 років на сцені: водевіль за п’єсою Олени Пчілки святкує ювілей у театрі «Колесо»

Після прем’єри цієї вистави Київського театру «Колесо» одна з газет писала: «Пристрастi дому пана Г.-П.» — вистава дорога, бо глядачі потрапляють у кафе, де кожного, окрім веселощів, пригощають іще вином і солодощами, тому ціна квитка автоматично зростає аж до 20 гривень.

Кожному — своє: чому «Енеїда» Донецького драмтеатру викликала цунамі глядацьких емоцій

Кожному — своє: чому «Енеїда» Донецького драмтеатру викликала цунамі глядацьких емоцій

У Донецькому акаде­мічному обласному драматичному театрі (м. Маріуполь) пройшла прем’єра, яка не просто здійняла хвилю, а викликала ціле цунамі глядацьких емоцій.

Двадцятий театральний фестиваль у Херсоні «Мельпомена Таврії» збирає театри з 12 країн

На фестивальній мапі українського театру, яка нині, на щастя, майорить численними назвами, «Мельпомена Таврії» завжди стоятиме на умовному підвищенні.

Мюзикл «Гамільтон» отримав рекордну кількість премій найпрестижнішої театральної нагороди Британії

Мюзикл «Гамільтон» отримав рекордну кількість премій найпрестижнішої театральної нагороди Британії

Нещодавно відбулася 42-га церемонія нагородження найпрестижнішої театральної нагороди Великобританії — Премії Лоуренса Олів’є. Вручається вона щорічно Театральною спільнотою Лондона.

Якщо жити, то з Шекспіром: несподіванки у «Гамлеті» львівського театру «І люди, і ляльки»

Якщо жити, то з Шекспіром: несподіванки у «Гамлеті» львівського театру «І люди, і ляльки»

Шекспір універсальний з усіх боків, і в цьому сила його драматургії. Сам він творив чітко за законами жанру (звісно, якщо взагалі існував, бо це ще питання), але жанри його п’єс можна змінити без будь-якої шкоди для них.

Письменниця і сценарист Світлана Конощук: «Для мене театр та кіномистецтво — то якесь чародій­ство»

Письменниця і сценарист Світлана Конощук: «Для мене театр та кіномистецтво — то якесь чародій­ство»

На афішах Луганського обласного академічного українського музично-драматичного театру з’явилася нова вистава «Як врятувати Мережину». Автор — українська письменниця, сценаристка, драматургиня, художниця Лана Ра.